LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda CBR 125R9
Πρώτη εντύπωση: Παροιμιώδης ευελιξία
Διαβάστηκε από 62349 αναγνώστες
Ατελείωτες, ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις, κατεβάζοντας δύο ταχύτητες.
Παίζοντας τη μοτοσικλέτα ανάμεσα στα πόδια, θα σας φανεί παιχνίδι. Πολύ μικρό βάρος, χαμηλή σέλα, τεράστια ευελιξία και αίσθηση ασφάλειας και ελέγχου ακόμα και από τα μικρότερα αναστήματα. Ο αντικραδασμικός άξονας του CBR 125R έχει σχεδόν εξαλείψει τους κραδασμούς και οι λίγοι που έχουν απομείνει, δεν είναι αρκετοί για να θολώσουν τους καθρέπτες (όταν ο κινητήρας δεν βρίσκεται στα κόκκινα) ή να ενοχλούν τους αναβάτες. 
Μιας και μιλήσαμε για καθρέπτες, προσφέρουν άριστη ορατότητα, αυξάνοντας την αίσθηση ασφάλειας του αναβάτη. Ο συμπλέκτης είναι σούπερ μαλακός στο τράβηγμα και οι σχέσεις του κιβωτίου θυμίζουν μαχαίρι που κόβει βούτυρο. Οι αλλαγές γίνονται άκοπα, χωρίς μηχανικούς θορύβους. 
Μικρό παράπονο; Η γκαζιέρα έχει πολύ μεγάλη διαδρομή και το χέρι σας κάποιες φορές χρειάζεται να την στρίψει… δύο φορές. Άλλο μικρό παράπονο. Το CBR έχει μόνο ολικό χιλιομετρητή και απουσιάζει ο μερικός. Επιπλέον, απουσιάζει και το ρολόι. Πάντως, μην ανησυχείτε για το τελευταίο. Αν σας λείπει πολύ, μπορείτε να προμηθευτείτε το ρολόι - επίσημο αξεσουάρ της Honda, με κάλυμμα που θυμίζει ανθρακόνημα, και να το τοποθετήσετε στην πλάκα του τιμονιού! Προσόν αποτελεί η λεπτή σιλουέτα της μοτοσικλέτας. Προσόν για το μποτιλιάρισμα και την ευελιξία, όχι όμως για τη στήριξη του αναβάτη όταν προσπαθεί -ομολογουμένως, με δυσκολία- να σφίξει τα πόδια γύρω από το… ανύπαρκτο πλάτος του ρεζερβουάρ του CBR. Τέλος, η κόρνα είναι μέτρια σε δύναμη, αλλά κάνει τη δουλειά της.

 
 Αγριεμένο DNA
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα Honda: όνομα και πράμα
Πρώτη εντύπωση: Παροιμιώδης ευελιξία
Προς τη μάχη τραβώ: Το αστικό έπος
Στροφές μπροστά: Μην κόβεις γκάζι!
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ