LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Με κράτημα ορόσημο
Husqvarna SM 610 i.e.
Διαβάστηκε από 12607 αναγνώστες
Το Husqvarna SM 610 i.e. είναι μία εντυπωσιακή motard μοτοσικλέτα, η οποία φέρει αγωνιστικά γονίδια στο βαθμό ακριβώς εκείνο που να φανούν διασκεδαστικά στην καθημερινότητα, χωρίς να λειτουργούν εις βάρος του αναβάτη στη γενική χρήση.
Τo SM 610 είναι ένα μοντέλο που υπάρχει στην γκάμα της Husqvarna αρκετά χρόνια. Ωστόσο, η Husqvarna είχε καλά φυλαγμένες τις ενδιαφέρουσες φιλοδοξίες της για το εν λόγω μοντέλο και το 2007 το αναβάθμισε. Επενέβη στην αισθητική του και κατέστησε ξανά το SM σύγχρονο και εντυπωσιακό, βελτίωσε τον κινητήρα του στα σημεία και του δώρισε ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού. 
Πλαίσιο: Αγωνιστική πιστοποίηση
Το πλαίσιο του SM ακολουθεί σχεδιαστικά το αντίστοιχο των αγωνιστικών μοτοσικλετών της εταιρείας, αλλά σε συντριπτικά μεγάλο ποσοστό είναι ίδιο με εκείνο των μοτοσικλετών που η εταιρεία συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SM. Ο λαιμός διαθέτει διόλου ευκαταφρόνητες διαστάσεις, όπως και η μονή ραχοκοκαλιά που ξεκινά από εκεί για να καταλήξει μέχρι τα pivot του ψαλιδιού, περνώντας πάνω από τον κινητήρα. Από εκεί και περνώντας κάτω από τα κάρτερ του κινητήρα, ξεκινούν δύο παράλληλοι σωλήνες που καταλήγουν στο λαιμό. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο, μακρύ όπως σε όλα τα Husky και με ρομβοειδή σχεδίαση.
Αισθητική / Χώροι: Λιτό και εντυπωσιακό
Οι μοτοσικλέτες της Husqvarna ανέκαθεν ήταν όμορφες, κάτι που φυσικά ισχύει και για το SM 610 i.e. Οι αγωνιστικές καταβολές του Husqvarna είναι εμφανείς, όμως με το νέο τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και τις υπέροχες αναρτήσεις είναι διασκεδαστικό και με στοιχεία ευχρηστίας στην καθημερινή χρήση. Η σέλα του είναι στενή, αλλά η σχεδίασή της και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένη θα επιτρέψουν την οδήγηση του Husky για αρκετά μεγάλες διαδρομές. Τέλος, διαθέτει μαρσπιέ για το συνεπιβάτη, ο οποίος, αν δεν είναι μικροκαμωμένος, θα βολευτεί κάπως δύσκολα στο κομμάτι της σέλας που του αντιστοιχεί.
Κινητήρας: Οικολογικός και δυνατός
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του TE 610 έχει χωρητικότητα 576,28 κ.εκ. και η τροφοδοσία του επιτυγχάνεται μέσω ψεκασμού της Mikuni. Φυσικά, η μοτοσικλέτα διαθέτει αισθητήρα "λ" και καταλύτη στο τελικό (λίγο περίεργα για ένα Husqvarna όλα αυτά, δεν νομίζετε;). 
Η εταιρεία προσπάθησε όσο ήταν δυνατόν να αποφύγει τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα. Το τσοκ του κινητήρα, όπως ίσως πιστεύετε, δεν είναι αυτόματο, αλλά ενεργοποιείται από μια διακριτική σκανδάλη στα αριστερά χειριστήρια. Η προσπάθεια της Husqvarna στον κινητήρα του SM έγινε με σκοπό να καταστεί πιο αξιόπιστος και πιο πολιτισμένος σε λειτουργία, κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό, με το σύνολο να δουλεύει σφύζοντας από υγεία. 
Συμπλέκτης και σασμάν, διατηρώντας τις αγωνιστικές τους καταβολές, έχουν ραφιναριστεί, κάτι που καθιστά το σύνολο ιδιαίτερα λειτουργικό και πολιτισμένο.
Οδηγώντας: Ευέλικτο και σταθερό
Η διασκέδαση πάνω στο SM είναι δεδομένη. Όποια ώρα της ημέρας και να ανεβείτε στη σέλα του και όποια και να είναι η ψυχολογία σας εκείνη τη στιγμή, το SM θα σας χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο. Ο κινητήρας θα ξυπνήσει με τη χρήση του τσοκ και το τραχύ δούλεμά του θα σας ανεβάσει τη διάθεση. 
Τα σκασίματα σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού και ο τρόπος που ανεβάζει στροφές δεν θα σας αφήσουν σε ησυχία. Η δύναμη του μονοκύλινδρου είναι χορταστική -αν και υπολείπεται ελαφρώς σε σχέση με του σύγχρονου ανταγωνισμού- ενώ έρχεται γραμμικά με μικρές, γαργαλιστικές δόσεις έξαρσης στην απόδοσή του. Με λίγη υπομονή, ακόμα και η 6η σχέση θα μπει στον κόφτη, με το ψηφιακό κοντέρ να δείχνει 168 χλμ./ώρα και το Husky να παραμένει ατάραχο, όντας μία από τις πιο σταθερές μοτοσικλέτες στην κατηγορία του. Όπως ίσως καταλαβαίνετε, στις ανοικτές στροφές το SM έχει συμπεριφορά street μοτοσικλέτας -τι γίνεται όμως στα κλειστά κομμάτια που είναι και το στοιχείο κάθε motard μοτοσικλέτας; Η καλή κατανομή των μαζών και τα λίγα κιλά ισορροπούν το μεγάλο μεταξόνιο και το σύνολο είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.
Τι να προσέξετε
Ζητήστε από το μηχανικό σας να κάνει έναν πλήρη έλεγχο στο σύστημα ψεκασμού και τα ηλεκτρονικά, καθώς έχουν ακουστεί μερικές περιπτώσεις προβλημάτων. Μιας και είναι fun bike, μην ξεχάσετε να τσεκάρετε τις δισκόπλακες και το πιρούνι που ενδέχεται να έχει ταλαιπωρηθεί από σούζες.
Τι να αλλάξετε
Αν επιθυμείτε μεγαλύτερες επιδόσεις, μπορείτε προαιρετικά να αντικαταστήσετε το τελικό με ένα aftermarket. Οι σωστά συντηρημένες αλυσίδες κρατούν για αρκετό καιρό, αλλά αν παρατηρήσετε στον έλεγχο κάποια φθορά, καλό θα ήταν να αλλαχτούν.
Η καλή κατανομή των μαζών και τα ελάχιστα κιλά ισορροπούν το μεγάλο μεταξόνιο και το σύνολο είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.

Ένα από τα καλύτερα σύνολα αναρτήσεων για ακραίες sport καταστάσεις, χωρίς να είναι απόλυτα σκληρές για καθημερινή χρήση.

Αποτελεσματικό φρενάρισμα, με το συνδυασμό του μπροστινού δίσκου των 320 χλστ. και του ανεστραμμένου πιρουνιού της Marzocchi.

Η προσπάθεια της Husqvarna στον κινητήρα του SM έγινε με σκοπό να καταστεί πιο αξιόπιστος και πιο πολιτισμένος σε λειτουργία.

Ο ανταγωνισμός
KTM LC4 640
Το KTM LC4 640 εξακολουθεί να είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα supermoto της εταιρείας. Ικανό για τις μετακινήσεις εντός πόλης, ανταγωνιστικό στα track day και πιστός σύντροφος των wannabe κασκαντέρ! Εδρεύει στην πιο πολιτισμένη πλευρά της οικογένειας των LC4, έχοντας εξελιγμένες αναρτήσεις, αλλά και μίζα για να συνυπάρχει με τη μανιβέλα. Δοκιμασμένο πλέον, το LC4 μπορεί να το βρει κανείς μεταχειρισμένο και μάχιμο σε πολύ καλή τιμή. Μειονεκτήματά του, οι πολύ έντονοι κραδασμοί και η έλλειψη ανέσεων.
Aprilia SXV 550
Το 550 κλείνει το μάτι στο Husqvarna, ακολουθώντας την ίδια άγρια κατεύθυνση στους δημόσιους δρόμους, αν και η δύναμη του Aprilia είναι πραγματικά το κάτι άλλο. Το SXV είναι σταθερό και επιταχύνει άφοβα στις ευθείες, ενώ τα φρένα και οι αναρτήσεις του δίνουν το κατάλληλο feedback για μία προβλέψιμη οδήγηση. Μειονέκτημά του; Πολύ, πάρα πολύ γκάζι, που θέλει χέρια και κουράζει τον απροπόνητο.

Συμπέρασμα
Οι ιδανικές αναλογίες
Το Husqvarna SM 610 i.e. είναι μία μοτοσικλέτα που μένει αξέχαστη σε όποιον αναβάτη την κάνει βόλτα. Με ξεκάθαρο, πανέμορφο, ιταλικό design, με αγωνιστικά γονίδια, αλλά και με στοιχεία καθημερινής ευημερίας, καταφέρνει να παντρέψει ταχύτητα, αισθητική και ευχρηστία σε τέτοιες δόσεις ώστε να συντελεί στην καθημερινή οδηγική απόλαυση.

 
 Με κράτημα ορόσημο
Τεχνικά χαρακτηριστικά


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ