LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Vespa GTS 300 Supersport
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 56767 αναγνώστες
Της χαρίζει ροπή
Η νέα έκδοση της GTS 300 Super αποκτά και το
H GTS 300 είναι ελαφριά και διαθέτει μοτέρ με αυξημένη ροπή. Τι άλλο να ζητήσει κανείς για την ευκινησία;
Η λειτουργία του Quasar των 278 κ.εκ. μοιάζει ιδανική για την GTS 300 Supersport. Ο αναβάτης σχηματίζει καλή εικόνα από τις χαμηλές ήδη στροφές (εκεί που ο νέος κινητήρας υπερτερεί των παλαιότερων των 244 κ.εκ.), η οποία κορυφώνεται στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Η ροπή είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με αυτή του Quasar των 244 κ.εκ., καθώς αγγίζει τα 2,3 kgm στις 7.500 σ.α.λ. Επιπλέον, σε συνεργασία με τη ρύθμιση της τελικής μετάδοσης και το μικρό βάρος του scooter, παρέχει μεγάλη ζωντάνια στην κίνηση της GTS στην πόλη. Ο κινητήρας, λοιπόν, θα ικανοποιήσει κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας (άλλωστε, για αυτό σχεδιάστηκε), αλλά δεν πρόκειται να απογοητεύσει και πιο ψηλά, καθώς τα 130 χλμ./ώρα της τελικής θα έρθουν σχετικά εύκολα.

 
 Vespa με αθλητικά!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Χώροι / Aνεση
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Τροχοί-Ελαστικά- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ