H GTS 300 Supersport μπορεί να κινηθεί με ευελιξία και ασφάλεια, δίνοντας έναν πιο παιχνιδιάρικο τόνο στην καθημερινή μετακίνηση.
Το γεγονός ότι η GTS 300 Supersport έχει τον πιο sport χαρακτήρα από κάθε άλλη Vespa δικαιολογείται όχι μόνο από την εμφάνιση, αλλά και από τη συμπεριφορά της. Πρώτος βασικός παράγοντας σε αυτήν είναι ο κινητήρας, ο οποίος της χαρίζει μεγάλη σπιρτάδα και αυξημένη ροπή. Οι εκκινήσεις της Vespa είναι ακαριαίες και οι αντιδράσεις στο τράβηγμα του γκαζιού άμεσες. Μέσα στην πόλη, η GTS θα κινηθεί ευέλικτα σε γρήγορους ρυθμούς και δεν πρόκειται να απογοητεύσει.Στην ευελιξία της συμβάλλουν και οι διαστάσεις της, οι οποίες είναι μαζεμένες και κρατούν σε χαμηλά επίπεδα το βάρος. Ο συνδυασμός αυτών με τον κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα ένα ισχυρό "μανιτζέβελο" μοντέλο που θα κινηθεί γρήγορα και θα χωθεί παντού. Οι αναρτήσεις θα υποστηρίξουν κι αυτές με τη σειρά τους τις sport διαθέσεις, καθώς θα κρατήσουν σταθερή τη Vespa, ακόμη και σε κλίση στη στροφή. Η επαφή με το οδόστρωμα δεν θα χαθεί, παρά μόνο σε πραγματικά κακή άσφαλτο, ενώ το φρενάρισμα στην πόλη δύσκολα θα φέρει στα όριά του το πιρούνι. Τα φρένα μοιάζουν να μην έχουν δύσκολο έργο να επιτελέσουν, μιας και η GTS 300 δεν ζυγίζει περισσότερα από 148 κιλά, ωστόσο, η αστική πραγματικότητα και οι sport διαθέσεις του μοντέλου, τα αναγκάζουν να είναι μονίμως σε επαγρύπνηση. Σε ταχύτητες πόλης δεν πρόκειται να τρομάξουν ή να απογοητεύσουν, ενώ και έξω από αυτή θα καταφέρουν να επιβραδύνουν τη Vespa, ακόμη και από την τελική των 130 χλμ./ώρα. Πάντως, εκεί, το πιρούνι θα δείξει κάποιες αδυναμίες. Έξω από την πόλη, η GTS 300 θα αποδείξει ότι βρίσκεται έξω από τα νερά της, ωστόσο, θα τα καταφέρει μια χαρά σε μικρά ταξίδια (για μεγάλα, ρίξτε μια ματιά στην επόμενη σελίδα). Ο κινητήρας της θα δουλέψει πρόθυμα και στις ψηλές στροφές και η GTS θα παραμείνει σταθερή, παρά το ιδιαίτερο μπροστινό της.