Φρένα και αναρτήσεις κάνουν καλή δουλειά, στα στάνταρ της κατηγορίας
Ρίχνοντας κάποιος μια ματιά στο σύστημα αναρτήσεων της GTS 300 Supersport, δεν πρόκειται να ανακαλύψει κάποια ιδιαίτερη διαφορά σε σχέση με άλλα μοντέλα της εταιρείας. Ωστόσο, στην πράξη, το μπροστινό μονόμπρατσο αμορτισέρ και τα δύο πίσω διαφέρουν από τα αντίστοιχα μιας συνηθισμένης Vespa. Η λειτουργία και των τριών ελατηρίων είναι πιο σφιχτή, ώστε η GTS να μην παραπονιέται σε γρήγορη οδήγηση. Ειδικά το μπροστινό, τα καταφέρνει μια χαρά στη συμπεριφορά και την πληροφόρηση. Δεν πρόκειται να μεταφέρει πολλούς κραδασμούς, παρά την ιδιαιτερότητα της κατασκευής του, είτε μιλάμε για λακκούβες είτε για μεγάλες ταχύτητες. Τα πίσω αμορτισέρ, πιο μαλακά στη λειτουργία τους, είναι προοδευτικά και αποδεικνύονται αρκετά άνετα. Τα φρένα, από την άλλη, βρίσκονται στο επίπεδο που απαιτεί ο αναβάτης της GTS. Μέσα στην πόλη, η ακινητοποίηση μπορεί να γίνει ακαριαία, χωρίς να τρομάξει ο αναβάτης ή να μπλοκάρουν εύκολα οι τροχοί. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, το φρενάρισμα θα ταλαιπωρήσει περισσότερο τη Vespa, ειδικά το μπροστινό αμορτισέρ, αν και η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με ασφάλεια. Οι δύο δίσκοι (ένας μπροστά και ένας πίσω, αμφότεροι με διάμετρο 220 χιλ.) κάνουν καλά τη δουλειά τους, χωρίς να τρομάζουν.