Παρά τον όγκο του, θα κινηθεί ευέλικτα, διατηρώντας άνετο τον αναβάτη του καθ´ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Είναι λογικό κάποιος που βλέπει τον όγκο του Atlantic να περιμένει ράθυμη συμπεριφορά εκ μέρους του και απροθυμία να παραμείνει σταθερό κάτω από πίεση.
Το scooter της Aprilia, όμως, απολαμβάνει να διασκεδάζει τέτοιου είδους εντυπώσεις. Άλλωστε, αποτελεί την ανανεωμένη εκδοχή του 250, ενός εκ των σταθερότερων και πιο ευέλικτων scooter της υποκατηγορίας των GT. Το προηγούμενο μοντέλο όχι μόνο ήταν σταθερό, αλλά μπορούσε να στρίψει υπό μεγάλη κλίση, χωρίς να παραπονεθεί. Το ίδιο απολαυστικό ζύγισμα έχει και το Atlantic 300, μέχρι ενός σημείου -η τοποθέτηση του νέου κινητήρα έχει αλλάξει ελάχιστα τις ισορροπίες. Παρά τις μαλακές αναρτήσεις που ευνοούν την άνεση και τις μεγάλες τιμές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του, δίπλα στις διαστάσεις και το βάρος, το scooter της Aprilia μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς μέσα στην πόλη -ακόμα και να πιεστεί. Το όριο της κλίσης στη στροφή θα αργήσει να έρθει και θα σε εκπλήξει ευχάριστα, αν έχεις στο νου σου τα όρια της κατηγορίας. Βέβαια, δεν πρόκειται να ξύσει το σταντ του στην άσφαλτο, αλλά θα παραμείνει σταθερό υπό μεγάλη κλίση. Οι σβέλτοι ρυθμοί που ευνοεί το ζύγισμα (και ο κινητήρας -μην ξεχνιόμαστε) του Atlantic υποστηρίζονται και από τα πολύ καλά φρένα του, τα οποία είναι συνεργαζόμενα. Η επιβράδυνση έρχεται γραμμικά και με πολύ καλή αίσθηση.
Η ισχύς τους αρκεί και για ακαριαίο φρενάρισμα, ωστόσο, εκεί θα ακούσετε και τα μοναδικά παράπονα του πιρουνιού. Τέλος, έξω από την πόλη, το Atlantic θα κινηθεί σταθερά σε μεγάλες ταχύτητες (μέχρι την τελική των 140 χλμ./ώρα), χωρίς να αφήσει τον άνεμο να αποτελέσει θέμα για τον αναβάτη του.