To Outlook είναι οπωσδήποτε αποτελεσματικό στις δύσκολες αποστολές που θα κληθεί να φέρει εις πέρας στην πόλη, χάρη στην ευκινησία του.
Όπως και το συνονόματό του Outlook, το scooter της Keeway αναλαμβάνει να μεταφέρει το… φορτίο του (στην προκειμένη περίπτωση, τον αναβάτη) από το ένα σημείο στο άλλο, στο λιγότερο δυνατό χρόνο. Και τα καταφέρνει αρκετά καλά. Οι μικρές του διαστάσεις το βοηθούν να μη νοιάζεται για δρόμους με μεγάλο φόρτο και ο κινητήρας του ικανοποιεί σε ταχύτητες πόλης. Δεν είναι νευρικός και δεν θα απογειώσει το scooter, είναι όμως κατάλληλα ρυθμισμένος ώστε να λειτουργεί γραμμικά και να εκμεταλλεύεται τις επιδόσεις του. Αν και δεν θα εντυπωσιάσει χαμηλά (ειδικά στις μάλλον χαλαρές εκκινήσεις του), στο μεσαίο φάσμα των στροφών ζωντανεύει πολύ και ευνοεί τις αστικές μετακινήσεις.
Οι σφιχτές αναρτήσεις μπορεί να ταλαιπωρήσουν σε κακό οδόστρωμα, είναι όμως σχεδιασμένες έτσι ώστε να προσδίδουν στιβαρότητα στο scooter. Θα αντεπεξέλθουν (όπως και τα φρένα) ακόμη και σε νευρική, βιαστική οδήγηση, όπου τα φρεναρίσματα, οι επιταχύνσεις και οι εναλλαγές κατεύθυνσης είναι συνεχείς. Ωστόσο, το πιρούνι θα αφήσει μια πικρή γεύση σε δυνατό φρενάρισμα, καθώς θα παραπονεθεί εύκολα.
Έξω από την πόλη, το Outlook θα παραμείνει σταθερό κοντά στην τελική του ταχύτητα (κάπου στα 120 χλμ./ώρα) και θα φρενάρει αποτελεσματικά, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Η μικρή ζελατίνα, όμως, θα προσφέρει τα πολύ βασικά στην προστασία από τον αέρα.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Outlook της δοκιμής ήρθε στα χέρια μου με μόλις 300 χλμ. στο κοντέρ του, γεγονός που με κάνει να αναμένω βελτίωση σε επιδόσεις και συμπεριφορά μετά το στρώσιμο.