LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
KTM 1190 RC8 R Red Bull
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαβάστηκε από 61428 αναγνώστες
Racing αρτιότητα
Αν είχατε διαβάσει το τεστ του
Όχι μόνο δυνάμωσε, αλλά εξελίχθηκε. Ο V2 εδώ -αντίθετα με την Ducati που τον έχει σε διάταξη 90 μοιρών- είναι στις 75 μοίρες για πιο στενό αποτέλεσμα, ενώ ζυγίζει συνολικά 62 κιλά. Ας δούμε τώρα τη διαφοροποίηση που φέρνει ένα R στο RC8. Με τη διάμετρο να έχει μεγαλώσει από τα 103 χλστ. στα 105 χλστ, τα 1.148 κ.εκ. του RC8 έγιναν 1.195 κ.εκ. Η συμπίεση ανέβηκε από το 12,5 στο 13,5:1, ενώ οι βαλβίδες εισαγωγής είναι από εξωτικό τιτάνιο. Επίσης εξωτική είναι η κατεργασία DLC (Diamond Like Carbon), που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αντοχή στην τριβή στους εκκεντροφόρους. Η τελική μετάδοση παρέμεινε ίδια. Με τις παραπάνω αλλαγές τώρα, η ιπποδύναμη αυξήθηκε από τους 155 ίππους/10.000 σ.α.λ. στους 170 ίππους/10.250 σ.α.λ. Επιπλέον, τονώθηκε η ήδη σεβαστή ιπποδύναμη, σχεδόν μισό κιλό.
Έτσι, το R διαθέτει 12,5 κιλά στις -ίδιες με του RC8- 8.000 σ.α.λ. Το μοντέλο της δοκιμής φέρει πιο σκληρά ελατήρια στο συμπλέκτη για καλύτερη μεταφορά της δύναμης, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τον τρόπο σύμπλεξης, μιας και ο συμπλέκτης πιάνει στο τέλος της διαδρομής της μανέτας.

 
 Εξευγενισμένο κτήνος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ