Τεράστια περιθώρια κλίσης και κατασκευή που ζητάει πίστα.
Μεγάλη εμπιστοσύνη και αίσθηση τρένου στη στροφή.
Η μίζα φέρνει στη ζωή γρήγορα το R και η πρώτη μεγάλη έκπληξη έρχεται με το κούμπωμα της πρώτης. Μπα. Πολύ πιο αθόρυβο από το RC8, που έκανε τόσο θόρυβο ώστε να σε ανησυχεί σε κάθε αλλαγή. Μπράβο ΚΤΜ. Αυτό που δεν άλλαξε, είναι ο ψεκασμός. Καλό τον λες, άριστο όχι. Στις πολύ χαμηλές στροφές θέλει πάντα βοήθεια με συμπλέκτη, γιατί αλλιώς ο κινητήρας σκορτσάρει έντονα.Ταυτόχρονα το γκάζι είναι νευρικό, ακόμα και σε ανεπαίσθητες κινήσεις του χεριού. Ο αστραπιαίος τρόπος με τον οποίον ανεβαίνουν και κατεβαίνουν οι στροφές θυμίζει καθαρόαιμη μοτοσικλέτα Μotocross. Έτσι, ο συνδυασμός ψεκασμού και νευρικής απόδοσης στο γκάζι απαιτεί εξοικείωση και προσπάθεια από τον αναβάτη για να μετακινηθεί γλυκά, χωρίς απότομα τινάγματα. Το βάρος πέφτει μεν στα χέρια, αλλά όχι σε υπερθετικό βαθμό. Έχεις την αίσθηση ότι μπορείς να οδηγείς ώρα χαλαρά, χωρίς να κουράζεσαι -βοηθά και η ψηλή για Superbike ζελατίνα. Η σέλα και το ρεζερβουάρ, τώρα, γλιστράνε πάρα πολύ. Αν φοράς αγωνιστική φόρμα, θέλει προσπάθεια να κρατηθείς σταθερά πάνω στη μοτοσικλέτα σε δυνατό φρενάρισμα. Ε, φταίνε λίγο και τα φοβερά φρένα, απίστευτα τόσο σε δύναμη όσο και σε αίσθηση και πληροφόρηση. Το μπροστινό ιδιαίτερα, θέλει μεγάλο σεβασμό σε γλιστερή άσφαλτο ή σε βροχή. Τα ελαστικά απλά άμεμπτα, η ποιότητα των αναρτήσεων με τις αλλαγές έγινε από πολύ καλή, κορυφαία, πλέον δεν σου ρίχνουν ξύλο σε κάθε σαμαράκι, όπως με το απλό RC8, ενώ δίνουν ανά πάσα στιγμή την πληροφόρηση που ζητάς. Μην ξεχάσω να αναφέρω και τους πολύ έντονους κραδασμούς μετά τις 8.000 σ.α.λ. Φουλ μασάζ σε όλο το σώμα, και όποιος αντέξει. Μιλάμε για μοτοσικλέτα racing, μοτοσικλέτα που θα κερδίσει αγώνα όπως έχει, και έτσι πρέπει να κριθεί. Για πίστα και αγώνες έχει κατασκευαστεί, και εκεί διαπρέπει και θα διαπρέψει. Εγώ εξομολογούμαι την αμαρτία μου, στο δρόμο το δοκίμασα και έτσι γράφω και τα "στραβά" του όσον αφορά στην εκεί χρήση, τονίζοντας όμως ότι αυτές οι "ιδιορρυθμίες" του R είναι αμελητέες ποσότητες σε χρήση πίστας. Κόρνα αδύνατη, φρένα που δαγκώνουν και σκληρές αναρτήσεις για την… Αθήνα; Yes, and who cares?