LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: ΡΩΜΗ, Vespa PX 125 & 150
Χώροι / ¶νεση
Διαβάστηκε από 87092 αναγνώστες
Δεν είχαμε τέτοια τότε
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στη Ρώμη, οι συνάδελφοι από άλλα περιοδικά και Μέσα είχαν πολλές ιστορίες να πουν για τις εμπειρίες τους με μια δίχρονη Vespa και έχω την εντύπωση ότι ήμουν ο μοναδικός που δεν είχε οδηγήσει ποτέ του μία που να διαθέτει δίχρονο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων. Το μόνο μου σημείο σύγκρισης, λοιπόν, για το νέο μοντέλο ήταν οι αναμνήσεις των άλλων.
Η σέλα είναι στενή, ωστόσο, θα αργήσει να κουράσει. Στην πόλη δε θα δημιουργήσει πρόβλημα.
Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα της PX, με τα δεδομένα των σημερινών scooter πάντα, είναι η παντελής απουσία χώρου κάτω από τη σέλα. Εκεί βρίσκεται το ρεζερβουάρ και το δοχείο λαδιού, οπότε ξεχνάμε ακόμη και την αποθήκευση μικροπραγμάτων κάτω από τη σέλα. Αυτά μπορούν να τοποθετηθούν στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο είναι αρκετά βαθύ. Επιπλέον, στο χώρο για τα πόδια (ο οποίος είναι άφθονος) μπορεί να φιλοξενηθεί μια τσάντα, κρεμασμένη από το γάντζο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σέλας. Τέλος, στη γεμάτη προαιρετικά αξεσουάρ PX που είχε προς επίδειξη η εταιρεία, παρατήρησα μια σχάρα στο πίσω μέρος, η οποία σίγουρα αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες του μοντέλου.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στη Ρώμη, οι συνάδελφοι από άλλα περιοδικά και Μέσα είχαν πολλές ιστορίες να πουν για τις εμπειρίες τους με μια δίχρονη Vespa και έχω την εντύπωση ότι ήμουν ο μοναδικός που δεν είχε οδηγήσει ποτέ του μία που να διαθέτει δίχρονο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων. Το μόνο μου σημείο σύγκρισης, λοιπόν, για το νέο μοντέλο ήταν οι αναμνήσεις των άλλων.
Αυτός είναι ο μοναδικός αποθηκευτικός χώρος της PX. Τα υπόλοιπα πράγματα μπορούν να μεταφερθούν σε τσάντα στην ποδιά.
Όσον αφορά στην άνεση, βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, χωρίς, όμως, να εντυπωσιάζει. Η σέλα είναι μεν στενή, επιτρέποντας στα πόδια να φτάνουν εύκολα στο οδόστρωμα, αλλά παραμένει άνετη για αρκετή ώρα και δεν κουράζει. Η θέση που δίνει στον κορμό του αναβάτη είναι όρθια και ο χώρος για τα πόδια είναι άφθονος, προσφορά της επίπεδης και σχετικά μεγάλης ποδιάς. Μόνη παραφωνία στο δεξί μέρος της ποδιάς αποτελεί το ποδόφρενο, το οποίο είναι τοποθετημένο αρκετά ψηλά και δε βολεύει να έχεις συνεχώς το πόδι σου πάνω του (όπως στο MP3 LT, για παράδειγμα).
Τέλος, θα μπορούσα να παραπονεθώ για την απουσία ζελατίνας, αλλά εφόσον μιλάμε για ένα δίκυκλο με καθαρά αστικό προσανατολισμό, αμφιβάλλω αν θα την αναζητήσει κανείς σε ταχύτητες πόλης.

 
 Χαμένος σε αναμνήσεις άλλων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Χώροι / ¶νεση
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Και επετειακές μνήμες!
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ