Η σέλα είναι στενή, ωστόσο, θα αργήσει να κουράσει. Στην πόλη δε θα δημιουργήσει πρόβλημα.
Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα της PX, με τα δεδομένα των σημερινών scooter πάντα, είναι η παντελής απουσία χώρου κάτω από τη σέλα. Εκεί βρίσκεται το ρεζερβουάρ και το δοχείο λαδιού, οπότε ξεχνάμε ακόμη και την αποθήκευση μικροπραγμάτων κάτω από τη σέλα. Αυτά μπορούν να τοποθετηθούν στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο είναι αρκετά βαθύ. Επιπλέον, στο χώρο για τα πόδια (ο οποίος είναι άφθονος) μπορεί να φιλοξενηθεί μια τσάντα, κρεμασμένη από το γάντζο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σέλας. Τέλος, στη γεμάτη προαιρετικά αξεσουάρ PX που είχε προς επίδειξη η εταιρεία, παρατήρησα μια σχάρα στο πίσω μέρος, η οποία σίγουρα αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες του μοντέλου.
Αυτός είναι ο μοναδικός αποθηκευτικός χώρος της PX. Τα υπόλοιπα πράγματα μπορούν να μεταφερθούν σε τσάντα στην ποδιά.
Όσον αφορά στην άνεση, βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, χωρίς, όμως, να εντυπωσιάζει. Η σέλα είναι μεν στενή, επιτρέποντας στα πόδια να φτάνουν εύκολα στο οδόστρωμα, αλλά παραμένει άνετη για αρκετή ώρα και δεν κουράζει. Η θέση που δίνει στον κορμό του αναβάτη είναι όρθια και ο χώρος για τα πόδια είναι άφθονος, προσφορά της επίπεδης και σχετικά μεγάλης ποδιάς. Μόνη παραφωνία στο δεξί μέρος της ποδιάς αποτελεί το ποδόφρενο, το οποίο είναι τοποθετημένο αρκετά ψηλά και δε βολεύει να έχεις συνεχώς το πόδι σου πάνω του (όπως στο MP3 LT, για παράδειγμα).
Τέλος, θα μπορούσα να παραπονεθώ για την απουσία ζελατίνας, αλλά εφόσον μιλάμε για ένα δίκυκλο με καθαρά αστικό προσανατολισμό, αμφιβάλλω αν θα την αναζητήσει κανείς σε ταχύτητες πόλης.