Εκτός από ευελιξία, η PX χαρίζει στον αναβάτη της στιλ και αναμνήσεις από το παρελθόν. Η χαμένη της υπόθεσης είναι η τεχνολογία.
…αλλά τι γίνεται με την ουσία; Έχει νόημα μια Vespa παλαιάς τεχνολογίας εν έτει 2011; Και πόσο καλά μπορεί να τα πάει στις ταξινομήσεις; Απάντηση σε αυτό μπορεί να δώσει, φυσικά, μόνο ο χρόνος. Πάντως, όπως και να ´χει, η Ευρώπη φαίνεται ότι έχει χώρο για μια κλασική Vespa βγαλμένη αυτούσια από το παρελθόν και αυτό γίνεται φανερό από την επιτυχία άλλων κλασικών μοντέλων. Και, βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, το PX, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη Vespa, λόγω του χαρακτήρα του, αποτελεί κάτι παραπάνω από ένα δίκυκλο: ένα pop icon. Εκεί θα βασιστεί η ενδεχόμενη επιτυχία του και όχι στην πρακτικότητα που (δεν) προσφέρει το κιβώτιο ταχυτήτων και ο δίχρονος κινητήρας. Στην Ελλάδα, όπως ήδη γνωρίζουμε, οι δύο εκδόσεις θα τιμολογηθούν στα 2.750 και 3.000 ευρώ αντίστοιχα. Ίσως σε κάποιους να ακούγονται πολλά για ένα δίκυκλο 100+ κ.εκ. με "παλαιάς τεχνολογίας" κινητήρα και μετάδοση (και μάλλον είναι), αλλά για αυτούς που θέλουν κάτι ιδιαίτερο (θέλετε να το πείτε pop icon, ανάμνηση με σάρκα και οστά, σύνδεση με το παρελθόν;), σίγουρα τα χρήματα αυτά δεν είναι απαγορευτικά.