Οι αλλαγές μεταξύ του ανανεωμένου και του απερχόμενου Stelvio είναι σημαντικές, αλλά ταυτόχρονα διακριτικές, και αποκαλύπτονται στον παρατηρητή χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Το φέρινγκ μοιάζει αρκετά στο προηγούμενο, αλλά έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Η δουλειά που έχει γίνει στην αεροδυναμική σήραγγα είναι μάλιστα εκτεταμένη, σύμφωνα με τους ίδιους τους μηχανικούς, με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη εξομάλυνση του αέρα και την αυξημένη προστασία. Η ζελατίνα έχει πλέον εντελώς διαφορετικό σχήμα και ελαφρώς διαφορετική είναι και η όψη της μοτοσικλέτας από μπροστά, αφού πάνω από τα φανάρια (τα μόνα που μεταφέρθηκαν αυτούσια) έχει τοποθετηθεί ένα νέο πλαστικό κάλυμμα που τα κάνει να δείχνουν σαφώς πιο επιθετικά. Νέα είναι και τα γραφικά του πίνακα οργάνων, ενώ η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με πριν έχει να κάνει με το ρεζερβουάρ που γιγαντώθηκε και αποτελεί φυσική συνέχεια του φέρινγκ. Η χωρητικότητά του αγγίζει πλέον τα 32 λίτρα, τιμή που βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας και είναι αυξημένη κατά 14 λίτρα(!) σε σχέση με πριν. Η μοναδική θυσία που έγινε κατά την αύξηση του μεγέθους του τελευταίου έχει να κάνει με την εξαφάνιση του μικρού και πολύ πρακτικού ντουλαπιού που βρισκόταν στο φέρινγκ. Τη θέση του έχει πάρει μία παροχή ρεύματος. Πάντως, ο όγκος της μοτοσικλέτας έχει παραμείνει αναλλοίωτος, όπως και η εργονομία της θέσης οδήγησης, ένα από τα δυνατά σημεία του ιταλικού on-off. Διαφορετική είναι και η σέλα, η οποία έχει ανασχεδιαστεί, φέροντας παράλληλα και διαφορετικό υλικό επένδυσης.
Σε γενικές γραμμές, το Stelvio δίνει την εικόνα μιας καλοφτιαγμένης μοτοσικλέτας, με πολύ προσεγμένη βαφή στα μεταλλικά και πλαστικά του μέρη και ελάχιστα διάκενα μεταξύ τους. Όλα δείχνουν καλοβιδωμένα και τίποτα δεν έτριξε κατά τη διάρκεια της επαφής μας με το ιταλικό on-off.
Μόνο πλήρης μπορεί να χαρακτηριστεί ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων του Stelvio. Πέρα από τις κλασικές ενδείξεις, περιλαμβάνει μέση και στιγμιαία κατανάλωση, μέση και μέγιστη ταχύτητα, συνολικό χρόνο ταξιδιού, αλλά και ενδείξεις για τα θερμαινόμενα γκριπ και την κατάσταση του συστήματος πρόσφυσης.
Η μεγάλων διαστάσεων σέλα έχει ανανεωθεί σε σχήμα, ενώ νέο είναι και το υλικό με το οποίο έχει επενδυθεί. Καινούργιος είναι και ο μηχανισμός για τη ρύθμιση του ύψους της.
Η ζελατίνα του NTX, πέρα από ψηλότερη, είναι και φαρδύτερη στο κάτω μέρος της. Μαζί με τις χούφτες δημιουργεί ένα αξιόλογο τείχος για την προστασία από τον αέρα.
Οι μικροί προτζέκτορες βρίσκονται στο στάνταρτ εξοπλισμό της έκδοσης NTX και προσφέρουν επιπλέον ασφάλεια σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού στο ταξίδι.