LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: TOSCANA, Moto Guzzi Stelvio 1200 8V & NTX
Φρένα
Διαβάστηκε από 94065 αναγνώστες
Ακόμη καλύτερα
Διαφορά υπάρχει και στο σύστημα πέδησης και ειδικότερα στους μπροστινούς δίσκους, οι οποίοι είναι νέοι και ελαφρύτεροι από ό,τι πριν, με τη διάμετρό τους να παραμένει στα 320 χλστ. Όπως είχαν παρέμειναν και οι ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.
Για τον πίσω τροχό έχει χρησιμοποιηθεί μία δαγκάνα δύο εμβόλων που συνεργάζεται με δίσκο διαμέτρου 282 χλστ., ενώ το σύστημα πέδησης ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το δικάναλο ABS της Continental που έχουμε συναντήσει και στα μοντέλα της Aprilia (Mana και Shiver).
Στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης πραγματοποίησε η Moto Guzzi την πρώτη της παρουσίαση για το 2011. Φέτος, η ιταλική εταιρεία κλείνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της και δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο για να το γιορτάσει από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stelvio, που παρουσιάζεται πιο ώριμο από ποτέ.
Νέοι δίσκοι εμπρός μειώνουν το αναρτώμενο βάρος και βοηθούν στην ταχύτερη απαγωγή της θερμότητας.

 
 Γιορτή και ενηλικίωση!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με σημαντικές αλλαγές στα σημεία
Πλαίσιο-αναρτήσεις
Φρένα
Κινητήρας
ATC: Traction Control!
Τροχοί
Stelvio 1200 8V: Μυρίζει σπορτίφ!
Stelvio ΝΤΧ 1200: Ταξιδευτής με τα όλα του!
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ