Σημαντικές οι αλλαγές που δέχτηκε ο μεγάλος V-2, ειδικά στον ηλεκτρονικό τομέα. Αποτέλεσμα, η ακόμη πιο μεστή απόδοσή του, αλλά και η μειωμένη κατανάλωση.
Μπορεί η μέγιστη ανακοινώσιμη ισχύς να παραμένει ίδια, ωστόσο, οι αλλαγές που έχει δεχτεί ο κλασικός V-2 της Moto Guzzi είναι πολλές και ανεβάζουν τη συνολική του απόδοση σε νέα επίπεδα. Οι επεμβάσεις των μηχανικών είχαν ως στόχο να κάνουν το μοτέρ πιο ήσυχο, να μειώσουν την κατανάλωσή του, αλλά και να βελτιώσουν την απόδοση στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Η οδήγηση των βαλβίδων είναι πλέον πιο ήσυχη, ενώ νέοι είναι και οι διαφορετικού προφίλ εκκεντροφόροι. Καινούργια είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα, η ηλεκτρονική ανάφλεξη, αλλά και τα μπεκ IWP 189 του ψεκασμού που προέρχονται από τη Marelli. Από το κύμα ανανέωσης δεν ξέφυγε ούτε το ψυγείο λαδιού που μεγάλωσε σε διαστάσεις ούτε ο νέος μονόδισκος συμπλέκτης. Τέλος, η εξάτμιση έχει επανασχεδιαστεί, ενώ κάθε κύλινδρος φέρει το δικό του αισθητήρα λ. Ο κινητήρας είναι πλέον προδιαγραφών Euro 3 και πέρα από τη συνολικά καλύτερη απόδοσή του, καταναλώνει και 10% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με πριν.