LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: TOSCANA, Moto Guzzi Stelvio 1200 8V & NTX
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 94068 αναγνώστες
Ισχυρότερος και πιο ήσυχος
Στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης πραγματοποίησε η Moto Guzzi την πρώτη της παρουσίαση για το 2011. Φέτος, η ιταλική εταιρεία κλείνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της και δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο για να το γιορτάσει από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stelvio, που παρουσιάζεται πιο ώριμο από ποτέ.
Σημαντικές οι αλλαγές που δέχτηκε ο μεγάλος V-2, ειδικά στον ηλεκτρονικό τομέα. Αποτέλεσμα, η ακόμη πιο μεστή απόδοσή του, αλλά και η μειωμένη κατανάλωση.
Μπορεί η μέγιστη ανακοινώσιμη ισχύς να παραμένει ίδια, ωστόσο, οι αλλαγές που έχει δεχτεί ο κλασικός V-2 της Moto Guzzi είναι πολλές και ανεβάζουν τη συνολική του απόδοση σε νέα επίπεδα. Οι επεμβάσεις των μηχανικών είχαν ως στόχο να κάνουν το μοτέρ πιο ήσυχο, να μειώσουν την κατανάλωσή του, αλλά και να βελτιώσουν την απόδοση στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Η οδήγηση των βαλβίδων είναι πλέον πιο ήσυχη, ενώ νέοι είναι και οι διαφορετικού προφίλ εκκεντροφόροι. Καινούργια είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα, η ηλεκτρονική ανάφλεξη, αλλά και τα μπεκ IWP 189 του ψεκασμού που προέρχονται από τη Marelli. Από το κύμα ανανέωσης δεν ξέφυγε ούτε το ψυγείο λαδιού που μεγάλωσε σε διαστάσεις ούτε ο νέος μονόδισκος συμπλέκτης. Τέλος, η εξάτμιση έχει επανασχεδιαστεί, ενώ κάθε κύλινδρος φέρει το δικό του αισθητήρα λ. Ο κινητήρας είναι πλέον προδιαγραφών Euro 3 και πέρα από τη συνολικά καλύτερη απόδοσή του, καταναλώνει και 10% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με πριν.

 
 Γιορτή και ενηλικίωση!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με σημαντικές αλλαγές στα σημεία
Πλαίσιο-αναρτήσεις
Φρένα
Κινητήρας
ATC: Traction Control!
Τροχοί
Stelvio 1200 8V: Μυρίζει σπορτίφ!
Stelvio ΝΤΧ 1200: Ταξιδευτής με τα όλα του!
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ