Σίγουρα, μία από τις πιο άνετες σέλες της κατηγορίας. Σε φέρνει μέσα στη μοτοσικλέτα και δε σε κουράζει.
Και σε ρωτάει, λοιπόν, σύμφωνα με τις παραμέτρους του αξιώματός μου, η Αντριάνα Λίμα: "Τι άλλο θέλεις να κάνω; Θα κάτσω μια εβδομάδα μαζί σου". Υπάρχει έστω μια περίπτωση να απαντήσεις εσύ: "Τίποτα άλλο, δεν έχω καθόλου χώρο στο σπίτι και θα στριμωχτούμε"; Όχι, βέβαια! Την ίδια στάση θα κρατήσεις και στο R 1200 R. Οι πρακτικές λεπτομέρειες δεν πρόκειται να σε ανησυχήσουν, αφού, όπως τόνισα στην αρχή, βασικός του σκοπός είναι η απόλαυση. Η έλλειψη προστασίας από τον αέρα, η μεγαλόσωμη σιλουέτα του, το βάρος και άλλοι παράγοντες δε σου υπόσχονται σε καμιά περίπτωση πρακτικότητα στην πόλη ή στο ταξίδι. Αυτό, όμως, δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το R είναι ιδιότροπο και δε φροντίζει τον αναβάτη του. Η επανασχεδιασμένη σέλα είναι εξαιρετικά άνετη - μαλακή και εργονομικά σχεδιασμένη, ενώ φέρνει το χείλος της ψηλότερα τοποθετημένης σέλας του συνεπιβάτη να λειτουργήσει ως στήριξη μέσης για τον αναβάτη. Από την πρώτη στιγμή που καβάλησα το R, το ένιωσα να τυλίγεται γύρω μου και να με υποδέχεται με ανοιχτές αγκάλες. Υιοθετώντας όρθια θέση, δεν προβληματίστηκα καθόλου ούτε για το πώς θα πιάσω το τιμόνι ούτε για το αν θα βολευτούν τα πόδια μου πίσω από τους κυλίνδρους του boxer κινητήρα. Από την άλλη, όμως, η έλλειψη ζελατίνας θα κουράσει εύκολα στο ταξίδι, ενώ οι μεγάλες διαστάσεις και το βάρος του το αποκλείουν αυτόματα από τα δίκυκλα πόλης. Όχι ότι δεν τα καταφέρνει. Και ταξιδεύει και κινείται στην πόλη. Απλά, ζητά αρκετές παραχωρήσεις. Σκέψου το κι αλλιώς: θα μπορούσες να ζητήσεις από την Αντριάνα Λίμα να σε βοηθήσει στη μετακόμιση, φορώντας μόνο εσώρουχα. Θα το ευχαριστηθείς σίγουρα, ενώ αργά ή γρήγορα (μάλλον αργά), θα γίνει και η δουλειά. Θα παιδευτείτε, όμως, και οι δύο.