Οι αναρτήσεις είναι άνετες, χάρη, όμως, και στο πιο στιβαρό πιρούνι, το R 1200 R θα αργήσει να παραπονεθεί υπό πίεση.
Σύμφωνα πάντα με το αξίωμα που μας απασχολεί στην παρούσα δοκιμή, δεν περιμένεις από την Αντριάνα Λίμα (η οποία οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι κάνει τα πάντα με τη θέλησή της κι όχι επειδή την υποχρεώνει κάποιος) να σου πραγματοποιεί τις επιθυμίες με ξινισμένα μούτρα και ύφος που προδίδει ότι σου κάνει χάρη. Τουναντίον! Σουπερ-μόντελ ή μη, σου φέρεται σαν σε βασιλιά και σε έχει στα ώπα-ώπα. Επιδεικνύοντας ανάλογη συμπεριφορά που δικαιώνει την επιλογή μου να χρησιμοποιήσω το αξίωμα "Αντριάνα Λίμα" στη δοκιμή του, το R 1200 R και ειδικότερα οι αναρτήσεις του, φροντίζουν πρωτίστως για την άνεση του αναβάτη. Το μονόμπρατσο ψαλίδι καταλήγει στο γνωστό σύστημα Paralever της BMW, απαγορεύοντας σε λακκούβες και κακοτεχνίες να περάσουν στη μέση του αναβάτη, χάρη στη μαλακή και προοδευτική λειτουργία του. Μπροστά, το Telelever αποτελεί τη φυσική συνέχεια του πλαισίου των δύο κομματιών που χρησιμοποιεί το μοτέρ ως μέρος του. Με επίσης προοδευτική λειτουργία και εξαιρετική πληροφόρηση, το μπροστινό σύστημα δεν αφήνει περιθώρια παραπόνου. Επιπλέον, η αύξηση της διαμέτρου του πιρουνιού, από τα 35 στα 41 χλστ., το έκανε πιο στιβαρό και λίγο πιο ικανό κάτω από πίεση, είτε του φρεναρίσματος είτε της στροφής.