Πολύ καλά είναι τα φρένα του R 1200 R. Παράπονο θα ακουστεί μόνο από τη λειτουργία του ABS πίσω.
Θα το κάνει, όμως. Γιατί όσο κι αν το R 1200 R είναι δεσμευμένο στην απόλαυση, είναι υποχρεωμένο να λάβει υπόψη του παράγοντες όπως αυτοκίνητα, πεζούς και άλλα εμπόδια που μπορούν να βρεθούν στο δρόμο του. Στο κάτω-κάτω, ακόμη κι αν ζητήσεις στην Αντριάνα Λίμα να σου χορέψει αισθησιακά μέχρι να μην μπορεί να πάρει τα πόδια της, σε κάποια στιγμή κινδυνεύεις να βαρεθείς, σωστά; Οπότε το σωστό σταμάτημα έχει να κάνει και με το καλό τάιμινγκ. Και αν σε μια μοτοσικλέτα το τάιμινγκ είναι καθαρά ευθύνη του αναβάτη, οι επίσης σημαντικές επιδόσεις βρίσκονται στα σίγουρα χέρια του R 1200 R. Εκεί αναλαμβάνουν μπροστά δύο δίσκοι των 320 χλστ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και πίσω ένας δίσκος 265 χλστ. με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων. Η αντίδραση των φρένων είναι άμεση και προοδευτική.
Ακόμη και απότομη πίεση στη μανέτα δεν πρόκειται να τρομάξει (εκεί αναλαμβάνει και το πολύ καλό ABS) και το σύστημα πέδησης φαντάζει υπεραρκετό για κάθε διαδρομή που θα κινηθεί το R, σε πόλη και ταξίδι. Πολύ καλή είναι και η πληροφόρηση που έρχεται από τη μανέτα του μπροστινού, ενώ στο πεντάλ του πίσω θα ενοχλήσει η συχνή παρέμβαση του ABS.