Ο σχεδιασμός του CBR 250R είναι αιχμηρός και παραπέμπει στα μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς CBR.
Όπως μου απέδειξε από την πρώτη στιγμή που το… έβγαλα στον έξω κόσμο, η μετριοφροσύνη δεν αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας του νέου CBR 250R. Η αισθητική του, δανεισμένη από τα μεγαλύτερα CBR της Honda, καταφέρνει να τραβήξει βλέμματα και ερωτήσεις σε κάθε σχεδόν φανάρι. Και μια ματιά στο σχεδιασμό του, νομίζω, δικαιολογεί τα πάντα. Παρά τις μικρές του διαστάσεις (είναι ελάχιστα πιο μεγάλο σε διαστάσεις από το CBR 125R), θυμίζει σε μεγάλο βαθμό μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού.
Κύριος υπεύθυνος για την παραπάνω… παρεξήγηση είναι ο σχεδιασμός του full φέρινγκ. Αιχμηρό και επιβλητικό, κόβεται μόνο από τον επίσης αιχμηρό προβολέα που προσθέτει δόσεις κακίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τη ζελατίνα, η οποία μοιάζει να ήρθε αυτούσια από μεγάλο sport, αλλά και με το μυώδες ντεπόζιτο. Αφήνοντας το φέρινγκ από τα μάτια σου και ακολουθώντας τις ρευστές γραμμές της μοτοσικλέτας προς τα πίσω, φανερώνεται η δύο επιπέδων σέλα και η αιχμηρή ουρά.
Με λίγα λόγια, το CBR 250R αποτελεί αισθητικά μια αυθεντική sport μοτοσικλέτα σε κλίμακα (η μικρογραφία θα το αδικούσε κατάφωρα), γεγονός στο οποίο δε συνηγορούν μόνο τα πλαστικά του κοστουμιού του, αλλά και στοιχεία όπως το τελικό της εξάτμισης, ο πίνακας οργάνων, ο βαμμένος μαύρος κινητήρας και η ίδιου χρώματος τιμονόπλακα με τα κλιπόν.
Εξίσου αιχμηρή με το φέρινγκ είναι και η ουρά, η οποία δεν επιτρέπει στις πρακτικές χειρολαβές να της αλλάξουν χαρακτήρα.
To… φουσκωμένο, κωνικού σχήματος, τελικό της εξάτμισης προσθέτει πόντους κακίας.
Πανέμορφος και με sport επιρροές και ο πίνακας οργάνων, με ενδείξεις για όλα τα απαραίτητα.