H σέλα του αναβάτη είναι χαμηλή και η θέση οδήγησης ελαφρώς σκυφτή, χωρίς να κάνει παραχωρήσεις στην άνεση.
Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις του και το sport χαρακτήρα του, το CBR 250R έχει αφιερώσει ένα μεγάλο κεφάλαιο της φιλοσοφίας του στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Ιδιαίτερα θετικό είναι το γεγονός ότι η σέλα δεν βρίσκεται ψηλότερα από τα 780 χλστ., βολεύοντας με το ύψος της, αλλά και το πλάτος της, ακόμη και τους αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος. Ακόμη και οι ψηλότεροι, όμως, δε θα νιώσουν αδικημένοι από τις μικρές διαστάσεις της θέσης οδήγησης. Με το που θα κάτσουν στη σέλα, θα νιώσουν να "κουμπώνουν" εύκολα σε αυτή και τα μακριά τους πόδια δεν πρόκειται να βρουν εμπόδια στο να σφίξουν το ντεπόζιτο και το φέρινγκ.
Η θέση οδήγησης ακολουθεί τις sport επιταγές, αλλά όχι κατά γράμμα, ώστε να προκαλέσει παράπονα για την άνεση. Ο αναβάτης θα σκύψει ελαφρά πάνω από τα κλιπόν και δε θα αναγκαστεί να λάβει μια καθαρόαιμα sport και ίσως κουραστική θέση, αλλά μια πιο καθημερινή, η οποία οφείλεται και στο γεγονός ότι τα μαρσπιέ δε βρίσκονται τόσο πίσω όσο σε μια μοτοσικλέτα με καθαρά sport χαρακτήρα.
Ο συνεπιβάτης, από την άλλη, είναι λιγότερο ευνοημένος, εξαιτίας του μικρού μεγέθους της σέλας που του αντιστοιχεί, αλλά και πάλι δε θα νιώσει ότι κάθεται σε ένα άβολο sport μοντέλο.
Τέλος, η προστασία από τον αέρα είναι ικανοποιητική, καθώς το full φέρινγκ και η ζελατίνα κάνουν καλά τη δουλειά τους στις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει το CBR 250R, με κάποια παράπονα να έρχονται μόνο κοντά στην τελική του.