Ορισμένοι συναγερμοί μας δίνουν τη δυνατότητα να ενημερωνόμαστε για την κατάσταση του αυτοκινήτου μας, μέσω του κινητού μας.
Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που η Kawasaki παρουσίασε το KLX. Σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα όμως, το ιαπωνικό μοντέλο έχει καταφέρει να αποδείξει και με το παραπάνω τον απόλυτα χρηστικό του χαρακτήρα και να συνεχίσει επάξια την παράδοση της ιαπωνικής εταιρίας στη δημιουργία μικρών και χρηστικών on-off.
Σαν μεταχειρισμένο, αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για αυτόν που ψάχνει μια μικρή μοτοσικλέτα που μπορεί να τα συνδυάσει όλα και να κινηθεί ικανοποιητικά σε κάθε είδους τερέν. Αισθητική: Σύγχρονη και καθημερινή
Μπορεί να μην είναι από τις μοτοσικλέτες που τραβούν τα βλέμματα πάνω της, αλλά το μοντέλο της Kawasaki είναι σύγχρονο, ελκυστικό και συνάμα διακριτικό σε εμφάνιση. Οι διαστάσεις του κυμαίνονται στα όρια της κατηγορίας και αυτό σημαίνει ότι το παράστημα δεν του λείπει, οπότε ούτε η ψυχολογία του αναβάτη του θα δεχτεί κάποιο πλήγμα στην "αναμέτρηση" στα φανάρια. Στο κλασικό lime green χρώμα της Kawasaki καταφέρνει να δείχνει ακόμη πιο νεανικό και μοντέρνο. Εργονομία: Χωρίς ενστάσεις
Το μικρό σε κυβισμό on-off είναι μία φυσιολογική μοτοσικλέτα από άποψη διαστάσεων. Το ύψος της σέλας δεν θα ενοχλήσει τους μικρόσωμους αναβάτες και θα τους αφήσει να πατήσουν με ασφάλεια στο έδαφος. Σε αυτό συνεισφέρει κα το πλάτος της μοτοσικλέτας που είναι μικρό, στα μέτρα της κατηγορίας. Το τιμόνι δεν ανοίγει πολύ τα χέρια και βρίσκεται σε καλό ύψος για καθημερινή κίνηση στην πόλη. Ο συνεπιβάτης θα βρει επίσης αρκετό χώρο πάνω στη σέλα για να βολευτεί. Αυτό που θα τον προβληματίσει είναι τα μικρά σε μέγεθος μαρσπιέ που έχουν τοποθετηθεί απευθείας στο πλαίσιο, χωρίς βάσεις, με αποτέλεσμα να κουράζουν σχετικά γρήγορα τα πόδια του. Στον τομέα της ποιότητας το μοντέλο της Kawasaki κινείται σε υψηλά επίπεδα με τις μεταλλικές αλλά και τις πλαστικές επιφάνειες του να έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα όσον αφορά το φινίρισμα και τη βαφή τους. Σε γενικές γραμμές δείχνει καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό στο πέρασμα του χρόνου. Στο δρόμο: Εντός, εκτός και διασκεδαστικά! Μπορεί να συγκαταλέγεται στις μικρές και οικονομικές μοτοσικλέτες, ωστόσο το KLX δείχνει πως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τις μεγαλύτερες προτάσεις σε κ.εκ.. Η συμπεριφορά του στην άσφαλτο είναι άκρως φιλική για τον αρχάριο αναβάτη και πολύ διασκεδαστική για τους πιο έμπειρους, οι οποίοι θα επιδοθούν σε κάθε είδους…ταρζανιά στη σέλα του! Μέσα στην πόλη θα κινηθεί ταχύτατα με τους τροχούς του να βρίσκουν πρόσφυση ακόμη και σε επιφάνειες με πολύ χαμηλό συντελεστή τριβής. Το χαμηλό του βάρος και η ζωηρή απόδοση του κινητήρα στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, θα βοηθήσουν τον αναβάτη να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια και στο χώμα, όπου το KLX τιμά και με το παραπάνω το συνθετικό "Off" του χαρακτήρα του. Θα καταφέρει να περάσει σχεδόν από παντού, χωρίς να κουράσει αυτόν που βρίσκεται στη σέλα του χάρη στη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεών του, ενώ δεν θα πει όχι ούτε στα παιχνίδια αρκεί να μη φτάσετε σε ακρότητες. Τι να προσέξετε Το KLX είναι σίγουρα μία μοτοσικλέτα, με την οποία ο αναβάτης της θα περάσει μπόλικη ώρα στο χώμα, με τις μικροπτώσεις να είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Οπότε μία προσεκτική ματιά στα πλαστικά, το πλαίσιο και τις αναρτήσεις είναι το καλύτερο που έχετε να κάνετε. Τι να αλλάξετε
Τα πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αλλάξετε στο μοντέλο της Kawasaki, αν μεταφέρετε συχνά δεύτερο άτομο, είναι σίγουρα τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Με την τοποθέτηση μεγαλύτερων μαρσπιέ με τις δικές του βάσεις, τα επίπεδα άνεσης που θα απολαμβάνει ο τελευταίος θα βελτιωθούν σημαντικά. Συμπέρασμα:
Το KLX250 είναι ένα μοντέλο που θα καλύψει και με το παραπάνω την ανάγκη του μέσου αναβάτη για καθημερινή μετακίνηση. Αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς εξαιτίας του φιλικού του χαρακτήρα. Η συμπεριφορά του στην άσφαλτο είναι ευχάριστη και παιχνιδιάρικη, ενώ στο χώμα αποδεικνύεται ένας πιστός φίλος που θα φέρει τον αναβάτη του πιο κοντά στη φύση και μάλιστα με απόλυτη ασφάλεια.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 250 κ.εκ. αποδίδει την απαραίτητη ισχύ για να κινηθείτε σβέλτα στην πόλη και στο χώμα, χωρίς να καταναλώνει πολύ.
Η απόδοση του συστήματος πέδησης είναι ικανοποιητική και στα δύο τερέν και θα σταματήσει γρήγορα την ελαφριά μοτοσικλέτα.
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες είναι συγκεντρωμένες σε μία μακρόστενη ψηφιακή οθόνη. Απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης.
Η σέλα, παρά το σχετικά μεγάλο ύψος των 890 χλστ., επιτρέπει στα πόδια να πατούν κάτω με ασφάλεια λόγω του μικρού πλάτους και των μαλακών αναρτήσεων.
Το KLX είναι σίγουρα μία μοτοσικλέτα, με την οποία ο αναβάτης της θα περάσει μπόλικη ώρα στο χώμα, με τις μικροπτώσεις να είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Οπότε μία προσεκτική ματιά στα πλαστικά, το πλαίσιο και τις αναρτήσεις είναι το καλύτερο που έχετε να κάνετε.
Ο ανταγωνισμός
Yamaha WR 250R Η ιαπωνική μοτοσικλέτα καταφέρνει να συγκεντρώσει όλα εκείνα τα στοιχεία που ψάχνει ένας αναβάτης από ένα on-off 250 κ.εκ και λίγα παραπάνω. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, σύγχρονος κινητήρας με υψηλή απόδοση για την κατηγορία και ένα πακέτο πλαισίου αναρτήσεων που θα τα καταφέρει εξαιρετικά, τόσο στην άσφαλτο, όσο φυσικά και στο χώμα. Η αξιοπιστία του θεωρείται δεδομένη, παρά το νεαρό της ηλικίας του με τη σχετικά υψηλή τιμή του, ως καινούριο αλλά και μεταχειρισμένο να αποτελεί το μόνο κώλυμα.
Honda CRE 230 Easy Enduro Το μικρό on-off της ιαπωνικής εταιρίας έχει το βλέμμα του περισσότερο στραμμένο στο χώμα παρά στην άσφαλτο. Θα τα καταφέρει καλά και στα δύο πεδία, αλλά το χωμάτινο τερέν είναι αυτό που του ταιριάζει περισσότερο. Η ποιότητα κατασκευής του είναι ικανοποιητική, η θέση οδήγησης φιλική και άνετη και ο αερόψυκτος κινητήρας του διακρίνεται για την προοδευτική του λειτουργία αλλά και για την αξιοπιστία που επιδεικνύει. Το CRE 230 αποτελεί σίγουρα ένα καλό σχολείο για τα πρώτα σας… μαθήματα στο χώμα.