1250NK: Το πρώτο της hypernaked ετοιμάζει η CFMOTO
Βασισμένη στον LC8 κινητήρα της KTM
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και μονόμπρατσο ψαλίδι
Το ψυγείο επιστρέφει στη συμβατική του θέση
Θα δούμε ένα αντίστοιχο supersport;
Βασισμένη στον LC8 κινητήρα της KTM
Τον περασμένο χρόνο πήραμε μία πρώτη γεύση από το project της CFMOTO να δημιουργήσει μία έκδοση παραγωγής του concept V.02 NK, μίας streetfighter μοτοσυκλέτας εξοπλισμένης με τον V2 κινητήρα LC8 της KTM. Το σχέδιό της ήταν φουτουριστικό αλλά και κομψό, ενώ η έκδοση παραγωγής αποκτά παρόμοιο design αλλά και λίγο πιο συμβατικά εξαρτήματα. Όσον αφορά τον κινητήρα και οι δύο μοιράζονται πιθανότατα τον ίδιο δικύλινδρο σε διάταξη V 1.279cc με τον οποίο εξοπλίζει η CFMOTO το 1250 TR-G, ένα Tourer για την ασιατική αγορά, στο οποίο αποδίδει 140 ίππους. Ο κινητήρας έχει αναπτυχθεί με βάση τον LC8 της KTM αλλά έχει δεχθεί μετατροπές από την CFMOTO στην χωρητικότητα αλλά και σε μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες.
Το 1250 TR-G
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και μονόμπρατσο ψαλίδι
Τα τελευταία έγγραφα απεικονίζουν το ίδιο δίκυκλο που είδαμε στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της CFMOTO στις αρχές του 2023, αλλά οι λεπτομέρειες του πλαισίου και των πλαστικών καλυμμάτων μαρτυρούν πως το μοντέλο παραγωγής έρχεται ολοένα και πιο κοντά. Στο ατσάλινο trellis πλαίσιο υπάρχουν κάποια εξωτερικά καλύμματα που δίνουν την εντύπωση πώς το σημείο εκείνο που είναι κάθετο και ενώνεται με το μοχλικό είναι αλουμινένιο, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει και αυτά εξυπηρετούν αποκλειστικά την αισθητική της μοτοσυκλέτας. Στο πίσω μέρος του πλαισίου τοποθετείται ένα επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο με την προσθήκη μίας κατασκευής από χυτό αλουμίνιο στο τέλος της ουράς και κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το ψυγείο επιστρέφει στη συμβατική του θέση
Σε αντίθεση με το Concept V.02 NK του 2017 όπου το ψυγείο ήταν τοποθετημένο κάτω από τη σέλα, στην έκδοση παραγωγής θα τοποθετείται στο συμβατικό σημείο, δηλαδή στο μπροστινό σημείο της μοτοσυκλέτας και πίσω από τον τροχό. Το μονόμπρατσο ψαλίδι όμως παραμένει, αν και το όμορφο σχέδιο του πίσω τροχού καλύπτεται από την ογκώδη εξάτμιση. Στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας απεικονίζονται πιο λεπτομερώς τα πλαστικά καλύμματα, τα οποία "αγκαλιάζουν" το ρεζερβουάρ και το φιλτροκούτι και αποτελούνται από 6 κομμάτια ενώ δημιουργούν αεραγωγούς εκατέρωθεν της μοτοσυκλέτας.
Θα δούμε ένα αντίστοιχο supersport;
Με την σειρά NK να διαθέτει ήδη μοντέλα στα 300cc, 450cc, 650cc και 800cc και το 125άρι να αναμένει την έγκριση προτύπων ώστε να κυκλοφορήσει στην αγορά, το επόμενο λογικό βήμα για την CFMOTO θα ήταν η παρουσίαση ενός μοντέλου σαν το 1250 NK ώστε να ολοκληρωθεί η γκάμα της. Εάν μάλιστα ακολουθήσει η εταιρεία την λογική ανάπτυξης ενός supersport μοντέλου για το αντίστοιχο γυμνό, όπως συμβαίνει με την σειρά SR, τότε η εμφάνιση ενός 1250 SR στο μέλλον είναι πολύ πιαθνή.
Το 800 NK αποτελεί μία πολύ κατατοπιστική εικόνα για το πως θα είναι το 1250 NK καθως ακολουθείαι παρόμοια σχεδιαστική φιλοσοφία στην σειρά.