Τιμή: 13.850 ευρώ
Σε μία αγορά με τις ρετρό τάσεις να είναι ισχυρότερες από ποτέ, η CB1000R κάνει το δικό της «κομμάτι». Ναι μεν φέρει αναφορές στα café racers και τον αντίστοιχο χαρακτήρα, όμως θέλει να μεταφέρει αυτή την άποψη, στο μέλλον. Η Ιαπωνική εταιρεία το κατατάσσει στην «Neo Sports Cafe» φιλοσοφία και στην πράξη, το μοντέλο είναι επιβλητικό, πληθωρικό στο μάτι, με τον 4κύλινδρο κινητήρα σε κοινή θέα και τη ζάντα του μονόμπρατσου ψαλιδιού να κλέβει την παράσταση. O τετρακύλινδρος των 998 κ.εκ. του νέου CB1000R είναι ένας...πρώην αγωνιζόμενος: Προέρχεται από την CBR1000RR του 2006, ανανεωμένος σε μεγάλο βαθμό. Η σχέση συμπίεσης αυξήθηκε και τα πιστόνια έγιναν σφυρήλατα, ενώ οι βαλβίδες έχουν μεγαλύτερο βύθισμα και τα σώματα ψεκασμού μεγαλύτερη διάμετρο, με σκοπό την βελτίωση της ροής του μίγματος. Νέο είναι και το φιλτροκούτι αλλά και η εξάτμιση. Η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 146 ίππους και τα 10,6 kgm ροπής, με τον έλεγχο του γκαζιού να γίνεται με σύστημα ride-by-wire. Μεταξύ του κινητήρα και του 6τάχυτου σασμάν παρεμβάλλεται συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, ενώ υπάρχουν 4 χαρτογραφήσεις του κινητήρα.
Στόχος της CB1000R είναι η απόλαυση του αναβάτη, σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Ο αναβάτης μπορεί να μετακινείται απλά...χαϊδεύοντας το δεξί γκριπ και χρησιμοποιώντας την πλούσια ροπή του μοτέρ, ενώ σε στιγμή που θα χρειαστεί η επιπλέον ισχύς, με μια απλή εντολή του καρπού, η CB1000R...διακτινίζεται! Όταν η καθημερινή μετακίνηση γίνει διαδρομή αναψυχής, το CB1000R ακολουθεί. Σε δρόμο με στροφές, ο αναβάτης θα απολαύσει τι πάει να πει «neo sports cafe» α λα Honda. Η μοτοσυκλέτα επιδεικνύει ουδέτερη συμπεριφορά και προσφέρει πολύ καλή αίσθηση όταν στρίβει, ωθώντας τον αναβάτη να πιέσει περισσότερο –και αυτό χωρίς να χάνει καθόλου από την εξαιρετική ποιότητα κύλισης της. Ως μοτοσυκλέτα και για τον ελεύθερο χρόνο, η CB1000R θα σας ταξιδέψει με περισσή άνεση όσον αφορά την θέση οδήγησης και την σέλα, αν φυσικά αντέχετε την έλλειψη ανεμοκάλυψης.