Τιμή: 18.490 ευρώ
Δεν υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες που καταφέρνουν να συνδυάσουν επιτυχημένα σύγχρονη εμφάνιση, ωμή δύναμη, κοφτερή συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση. Μια βόλτα μαζί του αρκεί, για να λατρέψεις το φιλικό ¨κτήνος¨ που ίσως στην αρχή σε φόβιζε. Έτοιμο να σε κατασπαράξει αν το κοιτάξεις επίμονα, το Superduke είναι άγριο και επιθετικό σε κάθε του σημείο, με μαζεμένες διαστάσεις και εντυπωσιακά μικρό πλάτος για τα κυβικά του (λόγω του V2). Ο κινητήρας απέκτησε νέες βαλβίδες τιτανίου, υψηλότερη συμπίεση και κοντύτερα χωνιά εισαγωγής, με αποτέλεσμα το όριο περιστροφής να αυξηθεί κατά 500σ.α.λ . Πλέον το δικύλινδρο ¨τέρας¨ αποδίδει 177 ίππους στις 9.750 σ.α.λ και 14,3 κιλά ροπής στις 7000 σ.α.λ. Μπορείς να αλλάξεις εν κινήσει την παρεμβατικότητα του traction control, να απενεργοποιήσεις το wheelie control κρατώντας το traction control και να κάνεις αγωνιστικές εκκινήσεις χάρη στο Launch control. Διαθέτει επίσης quickshifter για ανεβο-κατεβάσματα και σύστημα MSR (Motor Slip Regulation) που ρυθμίζει το φρένο του κινητήρα στα απότομα κατεβάσματα.
Στους δρόμους των ελληνικών πόλεων, το traction control προσπαθεί απεγνωσμένα να δώσει πρόσφυση στο πίσω ελαστικό, με γραμμική όμως λειτουργία χωρίς απότομα κοψίματα. Αν η ποιότητα της ασφάλτου είναι καλή πρέπει να μάθεις να ζεις με τον μπροστινό τροχό στον αέρα, αφού το antiwheelie σου επιτρέπει να ανοίξεις τέρμα το γκάζι, αλλά ο ρόλος του δεν είναι να κρατά τον τροχό συνεχώς στο έδαφος, μειώνοντας τις επιδόσεις. Σε φιδίσιο δρόμο είναι πραγματικά ακλόνητο, σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις που πετυχαίνουν ιδανικά τον συνδυασμό άνεσης-επιδόσεων και την γρήγορη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, σε κάνουν να ξύνεις γόνατο σε κάθε στροφή χωρίς ίχνος δισταγμού. Με ένα ζευγάρι κατάλληλων ελαστικών και με σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, το SuperDuke R μπορεί να ¨γυρίσει¨ ταχύτατα σε οποιαδήποτε πίστα, ακόμα και αν η θέση οδήγησης δεν είναι η καταλληλότερη για αυτό το σκοπό.