• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η εναλλακτική οδός στα on-off

Aprilia Caponord: Σε μία κατηγορία την οποία έχουν κατακλύσει τα GS και Varadero, το ιταλικό μοντέλο έρχεται να δώσει μία άλλη γεύση στις τουριστικές σας αναζητήσεις, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Μια πολύ καλή επιλογή για όσους αναζητούν μια διαφορετική συνταγή on-off!

 
Το ιταλικό On-Off έχει ένα χαρακτήρα ο οποίος ξυπνάει μέσα σου το…χούλιγκαν! Το μοτέρ δίνει την αίσθηση ότι είναι δυνατότερο, καθώς το νεύρο του, μαζί με τους ήχους από…ολόκληρη τη μοτοσικλέτα, σε κάνουν να νομίζεις ότι πηγαίνεις με περισσότερα! Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, καθώς το Capo εμφανίζει τη δύναμή του αρκετά μέσα στο στροφόμετρο. Οι στροφές του μοτέρ πάντως ανεβαίνουν αρκετά γρήγορα, ενώ ο ήχος από τα δύο τελικά είναι άκρως ερεθιστικός!

Τα 215 κιλά του είναι…αρκετούτσικα, αλλά μόλις ξεκινήσετε εξαφανίζονται, καθώς η ιταλική μοτοσικλέτα οδηγείται με περίσσια ευκολία και εμφανίζεται ελαφρύτερη απ’ ό,τι πραγματικά είναι. Η σέλα της είναι χαμηλή και πολύ άνετη, ενώ η θέση οδήγησης δεν αφήνει τα πόδια να ανοίξουν πολύ βοηθώντας έτσι στον έλεγχο. Η ζελατίνα θα καλύψει σχεδόν τους πάντες, αλλά αν κοιτάξετε από μέσα της θα δείτε ότι η σχεδίασή της διαθλά την εικόνα.

Στην εθνική οδό και σε διαδρομές με ανοιχτές και γρήγορες καμπές, το Caponord εμφανίζεται αρκετά σταθερό αλλά και γρήγορο όσο τα χιλιόμετρα κρατούνται ψηλά. Στο επαρχιακό δίκτυο και σε διαδρομές με κλειστές και αλλεπάλληλες στροφές το κάπως χαλαρό μπροστινό δε θα προσφέρει τις απαραίτητες δόσεις εμπιστοσύνης, αλλά τα φρένα σε συνδυασμό με το ABS θα κάνουν πραγματικά πολύ καλή δουλειά.

Ιστορικό
Το Caponord ξεκίνησε τη πορεία του το 2001 σε μία έκδοση η οποία έδινε τη δυνατότητα τριών χρωμάτων, μαύρου, κόκκινου και ανθρακί. Το 2003 κυκλοφόρησε το Raid, το οποίο ήταν στην ουσία η πιο ‘‘χωμάτινη’’ έκδοση του στάνταρ μοντέλου. Η τελευταία προσθήκη έγινε το 2004, όπου η στάνταρ έκδοση κυκλοφόρησε πλέον και με σύστημα ABS.

Τι να προσέξετε
Ρίξτε μία ματιά στις μπουκάλες του πιρουνιού για τυχόν διαρροές στις τσιμούχες. Δοκιμάστε το σασμάν και το συμπλέκτη και βεβαιωθείτε ότι δουλεύουν σωστά και δεν ‘‘κολλάνε’’ πουθενά. Επίσης, ελέγξτε το ψαλίδι για τυχόν τζόγους.

(+)
Απόδοση μοτέρ
Άνετες διαστάσεις
Δύναμη φρένων

(-)
Πίσω αμορτισέρ
Μαλακό πιρούνι
Σχεδίαση ζελατίνας

Κόστος
Αγορά - 9.200
Πώληση - 9.500

Οι τιμές πώλησης είναι μέσες τιμές πώλησης από ιδιώτη σε ιδιώτη και από έμπορο σε ιδιώτη. Οι τιμές αγοράς αφορούν αγορά εμπόρου από ιδιώτη.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ