Ο όγκος του σε προδιαθέτει για scooter μεγαλύτερου κυβισμού (δε διαφέρει άλλωστε, με το 500, παρά μόνο στον κινητήρα), ωστόσο, πρόκειται για ένα καθαρόαιμο μεσαίο GT πόλης, το οποίο μπορεί να τα βγάλει πέρα και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος στην καθημερινή μετακίνηση.
Το Xciting προσφέρει άνεση και χώρους, ανάλογα με ενός scooter μεγαλύτερου κυβισμού, ωστόσο, δεν ξεχνά πως είναι 250άι και κινείται με άνεση μέσα στην πόλη. Κάτω από την άνετη σέλα (η οποία διαθέτει “πλατούλα” για τον αναβάτη) μπορεί να χωρέσει ένα full face κράνος και πολλά μικροπράγματα. Επιπλέον, ντουλαπάκια υπάρχουν και στη μύτη της σέλας, καθώς και κάτω από το τιμόνι.
Μέσα στη πόλη, το ψεκαστό Xciting θα κινηθεί σβέλτα, χάρη στην αυξημένη, σε σχέση με το καρμπυρατεράτο μοντέλο, ιπποδύναμή του, ενώ ο όγκος του θα προβληματίσει μόνο σε επιτόπιους ελιγμούς. Ακόμα, θα παραμείνει σταθερό, χάρη στις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, και ασφαλές, χάρη στο πολύ καλό πίσω φρένο, του οποίου η μανέτα ενεργοποιεί και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Εξοπλισμός μεγάλου scooter
· Στροφόμετρο
· Αμορτισέρ που κρατά σε όρθια θέση την ανοιχτή σέλα
· Μερικός χιλιομετρητής
· Ρυθμιζόμενες μανέτες
· Διπλό μπροστινό δισκόφρενο