Το XT660X ανανεώθηκε το 2007 και έγινε ακόμη πιο ελκυστικό. Η Yamaha βρήκε τον τρόπο να βελτιώσει το δημοφιλές supermoto της στα σημεία και το XT αποτελεί πειρασμό για τους λάτρεις της κατηγορίας, καθώς το ΧΤ έγινε περισσότερο εύχρηστο και σβέλτο περισσότερο από ποτέ.
Το XT αποτελεί πρώτα απ’ όλα μια εύχρηστη και καθημερινή μοτοσικλέτα. Σκοπός της, όμως, δεν είναι το… ξερό πήγαινε – έλα από το σπίτι στη δουλειά και από τη δουλειά στο σπίτι. Θα ζωντανέψει τη διαδρομή με ντριφτ, σουζίτσες και πλασαρίσματα με το πίσω φρένο. Είναι ευχάριστο να το οδηγείς στην πόλη, χωράει παντού, είναι καλοζυγισμένο και μόνο η συμπεριφορά του μοτέρ που σκορτσάρει αρκετά έντονα κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. θα σε ζορίσει όταν ελίσσεσαι στην κίνηση.
Σε ανοιχτό δρόμο το XT ανεβάζει γρήγορα στροφές και δείχνει την ισχύ του μοτέρ του. Η απουσία προστασίας από τον αέρα είναι λογική για ένα τέτοιο μοντέλο, αλλά δε θα σε αποθαρρύνει για μια βόλτα έξω από την πόλη με δεύτερο άτομο στη σέλα του, φθάνει να κινείσαι μέχρι τα 130-140 χλμ./ώρα. Στις στροφές, είναι σταθερό και αρκετά προβλέψιμο, με αρκετά περιθώρια κλίσης σε καλή άσφαλτο.