H προσθήκη του αρκτικόλεξου EFI στην ονομασία των HD200 Evo, GTS 250 και Joyride σηματοδοτεί μία νέα «ψεκαστή» εποχή για αυτά τα μοντέλα. Τα οδηγούμε και ανακαλύπτουμε τις νέες αρετές που προσέδωσε το σύστημα του ηλεκτρονικού ψεκασμού στα ήδη πολύ καλά σύνολα.
Έχοντας μια μακρόχρονη και πετυχημένη πορεία στην αγορά που μετρά ήδη δύο γενιές, το HD 200 Evo ολοκληρώνεται με την προσθήκη του ψεκασμού, αποτελώντας ένα ιδανικό δίτροχο σύντροφο για τις αστικές και περιαστικές καθημερινές μετακινήσεις σας.
Το GTS 250, προσφέρει στους αναβάτες του μεγάλα ποσοστά άνεσης και προστασίας προβάλλοντας ένα πιο «τουριστικό» χαρακτήρα . Θα ανταποκριθεί πλήρως σε ταξίδια μεσαίου βεληνεκούς, χωρίς ωστόσο να προβληματίζει στην πόλη, χάριν στην ελαφριά του αίσθηση και στην ευκολία χειρισμού.
Αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του αστικού HD 200 Evo και του «τουριστικού» GTS 250, όντας ένας επιτυχημένος συγκερασμός των χαρακτηριστικών τους. Άνετο με μεγάλους χώρους, μπορεί να διανύσει μεγάλες αποστάσεις, χωρίς ωστόσο να κουράζει στην πόλη.
Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού αντικαθιστά τα κλασσικά καρμπυρατέρ, προσδίδοντας καλύτερη διαχείριση του καυσίμου και κατά συνέπεια συμβάλλει στην βελτίωση των χαρακτηριστικών της απόδοσης του κινητήρα, στην μικρότερη κατανάλώση και στον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων. Αποτελεί απαραίτητό στοιχείο σε κάθε σύγχρονο κινητήρα, προκειμένου αυτός να είναι ανταγωνιστικός στις επιδόσεις και αρκούντως «καθαρός» ώστε να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων