Το scooter της Yamaha θα αποτελέσει το πασπαρτού (και πας παντού) της σύνταξης για το επόμενο εξάμηνο, αφού προσφάτως μας παραδόθηκε για δοκιμή διαρκείας.
Η διαγωγή και τα νέα του X-City θα καταγράφονται σχολαστικά, προκειμένου να συμπεριλαμβάνονται στα τεύχη του περιοδικού.
Λιγότερα από 60χλμ. είχε συμπληρώσει το scooter της Ιαπωνικής εταιρείας όταν το πήραμε στα χέρια μας, θυμίζοντας μαθητούδι στην πρώτη του μέρα στο σχολείο. Η χαρά και ο ενθουσιασμός σύσσωμης την συντακτικής ομάδας μετριάστηκε, όταν με απόλυτα…δημοκρατικές διαδικασίες ο (ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε) αρχισυντάκτης του Moto Τρίτη, ξεκαθάρισε πως αναλαμβάνει κατ’ αποκλειστικότητα την «διαπαιδαγώγηση» του X-City 250 για τα πρώτα του χιλιόμετρα.
Πλέον μετά από 800+χλμ. το scooter έχει περιέλθει σε κατάσταση κοινοκτημοσύνης, εξυπηρετώντας σε καθημερινή βάση τα μέλη της συντακτικής ομάδας που το υποβάλλουν σε δοκιμασίες μεγάλου συντελεστή δυσκολίας.
Οι πρώτες μας εντυπώσεις συνοψίζονται στις εξής:
-Άνετο.Μεγάλη σέλα τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό, ο οποίος έχει στην διάθεση του και δύο βολικότατες χειρολαβές. Αρκετά καλή προστασία από τον αέρα και την βροχή χάριν στην μεγάλη ζελατίνα, η οποία αναγκάζει όμως τους βραχύσωμους αναβάτες να βλέπουν μέσα από αυτή.
-Ασφαλές.Η αρχική μας άσχημη εντύπωση για τα φρένα άλλαξε άρδην, αφού πλέον τα τακάκια έχουν «πατήσει» για τα καλά προσφέροντας αποτελεσματικό φρενάρισμα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
-Ισχυρό.Ο κινητήρας έχει αρχίσει να «ανοίγει» και η –αναμενόμενη- σφιχτή λειτουργία των πρώτων ημερών έδωσε την θέση της σε αβίαστο ανέβασμα των στροφών χωρίς κραδασμούς και σε πιο σβέλτες επιταχύνσεις.
-Πρακτικό.Μπορεί ο ρηχός χώρος κάτω από την σέλα να δέχεται μόνο κράνη τύπου Jet, αλλά οι υπόλοιπες διαστάσεις του επιτρέπουν την αποθήκευση μεγάλων αντικειμένων, όπως π.χ. laptop με 17’’ οθόνη.
Διαγωγή κοσμιοτάτη λοιπόν μέχρι στιγμής για το X-City 250, το οποίο θα αρχίσει να αποκαλύπτει τις πραγματικές του δυνατότητες μέσα στα επόμενα (μετά του στρωσίματος) χιλιόμετρα..