Αρχισε η παραγωγή του on-off της Moto Morini και σύντομα θα διατίθεται προς πώληση στους κατά τόπους αντιπρόσωπους της Ευρώπης. Με εντυπωσιακά περιφερειακά και V2 κινητήρα απόδοσης 117 ίππων, αποτελεί μια sport και σίγουρα ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία των μεγάλων On-Off.
To Granpasso παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο, σε μία προσπάθεια της Moto Morini να διευρύνει τον μέχρι τότε αυστηρά street χαρακτήρα της. Φυσικά για μια -πρόσφατα αναγεννημένη- εταιρεία που το όνομα της είναι άμεσα συνδεδεμένο με την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις, δεν θα μπορούσε παρά και τον On-Off δημιούργημα της να είναι κατασκευασμένο με τρόπο που να υπόσχεται την συνέχεια αυτής της παράδοσης.
Ο κινητήρας του Granpasso δεν είναι άλλος από τον γνωστό V2 Bialbero Corsa Corta των 1.187κ.εκ., που τοποθετείται άλλωστε σε όλη την γκάμα μοτοσικλετών της Moto Morini. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ρυθμιστεί ώστε να αυξηθεί η ροπή του και βελτιωθεί η απόδοση του στις χαμηλομεσαίες στροφές , όπου είναι και η περιοχή «ωφέλιμης» λειτουργίας για αυτή την κατηγορία μοτοσικλετών. To αποτέλεσμα είναι –σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας-, η απόδοση να φθάνει τους 117 ίππους στις 8.500σ.α.λ. και η ροπή τα 10,4 kgm στις εντυπωσιακά χαμηλές 6.700 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα από ατσάλινους σωλήνες στρογγυλής διατομής (της Vericchi), ενώ στο τομέα των αναρτήσεων, μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με εντυπωσιακή διάμετρο 50χλστ. και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins.
Δύο δισκόφρενα της Brembo διαμέτρου 298 χλστ. και ένας μονός δίσκος πίσω αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, ενώ τα ελαστικά (110/80 μπροστά – 150/70 πίσω) εφαρμόζονται σε ζάντες της Excel διαστάσεων 3.00 – 19 μπροστά και 4.50 – 17 πίσω.
Τέλος, το ρεζερβουάρ του Granpasso έχει χωρητικότητα 25 λίτρων και το βάρος της μοτοσικλέτας ανέρχεται στα 198 κιλά.