LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Τα Honda CRF 250 & 450 του 2009

Τα τετράχρονα MX μοντέλα της Honda συγκεντρώνουν πληθώρα αλλαγών, βελτιστοποιώντας την απόδοση τους σε όλους τους τομείς. Νέος κινητήρας για το 250 και ηλεκτρονική ανάφλεξη για τι 450 είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία που φέρουν τα «κόκκινα» MX του 09’

 
CRF 250 09’

To 250αρι ΜΧ εξοπλίζεται με έναν νέο μονοκύλινδρο και τετραβάλβιδο κινητήρα, ο οποίος διατηρεί τον μονό εκκεντροφόρο (unicam) που προσφέρει «μαζεμένες» διαστάσεις, απλότητα στην κατασκευή και χαμηλότερο βάρος, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ενός 40χιλ FCR καρμπυρατέρ της Keihin. Νέο είναι επίσης και το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και η εξάτμιση, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων εμφανίζεται βελτιωμένο για ακόμη πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, με ή…χωρίς συμπλέκτη. Τέλος στα πλαίσια της γενικότερης «δίαιτας», οι δισκόπλακες ελάφρυναν κατά 65 γραμμάρια.

CRF 450 09’

Oπως προαναφέρθηκε, η ηλεκτρονική ανάφλεξη είναι η σημαντικότερη αλλαγή στο CRF 450 του 2009. Ολόκληρο το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσικλέτας επανασχεδιάσθηκε και προστέθηκαν λυχνίες για την στάθμη του καυσίμου και την λειτουργία του ψεκασμού. Στο κυνήγι του «ελαφρώματος», το ρεζερβουάρ μείωσε την χωρητικότητα του κατά 1,5 λίτρα ένεκα της μικρότερης κατανάλωσης και το νέο πλαίσιο 5ης γενιάς ζυγίζει 480 γραμμάρια λιγότερο απ το περσινό. Το πιρούνι έχει πλέον διάμετρο 48 χιλ., ενώ η θέση οδήγησης τροποποιήθηκε ελαφρώς, προκειμένου να επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και καλύτερο έλεγχο της μοτοσικλέτας.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ