LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα στα «μικρά» με τις μεγάλες επιδόσεις!

Παρ΄ όλο που στη συνείδηση των περισσότερων μοτοσικλετιστών η κατηγορία των supersport αποτελεί «άβατο» λόγω του κόστους και των μύθων γύρω από την δυσκολία στη οδήγηση τους, η αλήθεία είναι πως υπάρχουν μοντέλα που είναι οικονομικά προσιτά και ευκολοδήγητα.

 
Ο λόγος για τα 600άρια supersport που κακώς θεωρούνται τα «μικρά» της κατηγορίας, αφού με την ευελιξία και την ευκολία στην οδήγηση που τα χαρακτηρίζει είναι ικανά να «τα βάλουν» με τους «μεγάλους» και να αναδειχθούν νικητές. Η δύναμη τους, αν και σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζεται λίγη, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμη από τον οδηγό, ενώ ο τρόπος που περνάει στο δρόμο δεν πρόκειται να τρομάξει ή να αιφνιδιάσει τους νεοεισερχόμενους στη κατηγορία. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το κόστος κτήσης και χρήσης είναι σημαντικά μικρότερο σε σύγκριση με τα 1000άρια, καθιστώντας έτσι την «supersport εμπειρία» μια προσιτή επιλογή για τους περισσότερους μοτοσικλετιστές.

Μετά από τις πρόσφατές αναπροσαρμογές στις τιμές των μοτοσικλετών λόγω τις μείωσης του ειδικού τέλους ταξινόμησης, τα 600άρια supersport γίνονται ακόμα πιο προσιτά, με το όφελος για τους εν δυνάμει αγοραστές να αγγίζει ακόμα και τα 830 ευρώ!

Για αυτό το λόγο, συγκεντρώσαμε τέσσερις χαρακτηριστικούς εκπροσώπους της κατηγορίας και σας τους παρουσιάζουμε σε ένα αγοραστικό αφιέρωμα.

Honda CBR 600RR / C-ABS – 14.120 ευρώ (παλιά τιμή: 14.950)

Σύμφωνα με τη Honda, το τέταρτης γενιάς CBR 600RR είναι πιο κοντά από ποτέ στο αγωνιστικό RC212V. Οι τεχνολογίες που διαθέτει το καθιστούν μία από τις πιο κατάλληλες προτάσεις για την πίστα, ωστόσο η προσθήκη συνδυασμένου C-ABS (πρώτη φορά σε supersport μοτοσικλέτα) το φέρνει και πιο κοντά από ποτέ στο δρόμο! Το φέρινγκ του CBR 600RR επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο επιθετικό και αεροδυναμικό, ενώ απέκτησε και νέες εισαγωγές αέρα. Τόσο μπροστά όσο και πίσω, τα φανάρια και τα φλας έχουν αντικατασταθεί με νέα, τα οποία θυμίζουν πολύ aftermarket επιλογές. Για το 2009, ο εν σειρά τετρακύλινδρος του CBR δέχθηκε κάποιες αλλαγές, μεταξύ άλλων, στην κυλινδροκεφαλή και τα πιστόνια, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα της εξάτμισης. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής, από τις 8.000 σ.α.λ. έως τις 12.000 σ.α.λ. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει ram-air, βασισμένο σε αυτό του VTR 1000 SP-2 των WSBK, καθώς και ηλεκτρονικά συστήματα που βελτιώνουν την απόδοσή του. Το νέο χαρακτηριστικό των φρένων του CBR 600RR είναι οι ελαφρύτερες, μπροστινές, τετραπίστονες, monobloc δαγκάνες, οι οποίες «αγκαλιάζουν» δύο δίσκους των 310 χιλ. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε και την προσθήκη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνδυασμένου ABS, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο ώστε να μετατρέπει το να κάνει φιλικότερο, αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο το απότομο φρενάρισμα σε κατάσταση ανάγκης.

Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα μοντέλα 2008 με 9.980 ευρώ, καθώς και η έκδοση Ready 2 Track του 2008 με 10.800 ευρώ.

Kawasaki ZX-6R Ninja – 11.450 ευρώ (παλιά τιμή: 11.690)

Βασικό μέλημα των ανθρώπων της Kawasaki για το ZX-6R του ’09 ήταν η μείωση του βάρους και η αύξηση των επιδόσεών του, είτε μιλάμε για την απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού, είτε για τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στη στροφή. Ο κινητήρας του νέου ZX διαθέτει κάποιες αλλαγές, όπως είναι η αντικατάσταση των εκκεντροφόρων και των καπακιών, χάρη στις οποίες το βάρος του μειώθηκε κατά 1,5 κιλό. Επιπλέον, το νέο προφίλ των πιστονιών και των εκκεντροφόρων, το νέο σύστημα εξάτμισης και η μείωση των μηχανικών τριβών είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των επιδόσεων στις μεσαίες σ.α.λ. Τέλος, επανασχεδιασμένο είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και η θέση του ψυγείου. Το νέο πλαίσιο παρουσιάζει βελτιωμένη ακαμψία στη περιοχή του λαιμού και στις βάσεις που εδράζεται ο κινητήρας, προσδίδει αλλαγές στη γεωμετρία και στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, ενώ νέο είναι και το αλουμινένιο υποπλαίσιο, ελαφρύτερο και στενότερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου.. Αν και το μπροστινό φρένο παρέμεινε ίδιο, το πίσω διαθέτει πλέον μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκο (220 χιλ.), ενώ και ο λεβιές του πίσω φρένου έχει επανατοποθετηθεί για μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερη αίσθηση. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, το ZX διαθέτει νέο πιρούνι της Showa, με μεγάλης διαμέτρου εσωτερικό πιστόνι, το οποίο χαρίζει μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη αίσθηση, ενώ στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και σταμπιλιζατέρ της Ohlins.

Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα μοντέλα 2008 με 9.190 ευρώ.

Triumph Daytona 675 – 11.090 ευρώ (παλιά τιμή: 11.690)

Οι άνθρωποι της Triumph κατάφεραν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο μια μοτοσικλέτα που, όταν πρωτοεμφανίστηκε, άλλαξε σημαντικά τις ισορροπίες στην κατηγορία των μεσαίων supersport.Οι Βρετανοί βελτίωσαν τη λειτουργία του κινητήρα, από το σύστημα ψεκασμού μέχρι το σύστημα της εξάτμισης. Το τελευταίο είναι κατά δύο κιλά ελαφρύτερο, ενώ στον κινητήρα άλλαξαν οι κυλινδροκεφαλές, ο ψεκασμός, οι βαλβίδες και ο θάλαμος τροφοδοσίας. Επιπλέον, το ανώτατο όριο λειτουργίας αυξήθηκε κατά 450 σ.α.λ. Τέλος, η ρύθμιση της πρώτης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων και ο υδραυλικός εντατήρας της αλυσίδας προέρχονται από το αγωνιστικό κιτ του μοντέλου. Το πακέτο των φρένων αποτελείται από ακτινικές monobloc δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Nissin και δύο δίσκους 308 χιλ. μπροστά, καθώς και από μονοέμβολη δαγκάνα με δίσκο 220 χιλ. πίσω. Οι αναρτήσεις αποτελούν επίσης κορυφαίας ποιότητας επιλογή με ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά, και επίσης πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω monoshock ανάρτηση.

Υπάρχει επίσης η έκδοση S.E. με αναβαθμίσεις στον εξοπλισμό, στα 11.690 ευρώ.

Yamaha YZF-R6 – 11.660 ευρώ (παλιά τιμή: 12.220)

Το περσινό R6 ήταν βελτιωμένο σε σημεία-κλειδιά και απέκτησε αγωνιστική τεχνολογία που έφερε την κατηγορία πιο κοντά από ποτέ στην πίστα. Επομένως, είναι λογικό η Yamaha να μη βιάζεται να το ανανεώσει, με αποτέλεσμα, για το 2009, το μόνο νέο στοιχείο πάνω στο R6 να είναι τα γραφικά του. Αισθητικά, το R6 αποτελεί το πιο «επιθετικό» μοντέλο της κατηγορίας, αφού δεν υπάρχει σχεδόν ούτε ένα τετραγωνικό εκατοστό χωρίς αιχμηρές γωνίες! Η μάσκα είναι χωρισμένη στα δύο και οι προβολείς θυμίζουν οργισμένα μάτια, φιξαρισμένα πάνω σου! Ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και η υπόλοιπη κατασκευή, η οποία κολακεύεται ακόμη περισσότερο από τα νέα γραφικά. Με τις βελτιώσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο κινητήρας του 2007, το R6 έγινε ισχυρότερο και απέκτησε καλύτερη λειτουργία σε όλο το φάσμα για το 2008. Φυσικό επακόλουθο ήταν, λοιπόν, η Yamaha να μην αλλάξει κάτι άλλο. Επιπλέον, η προσθήκη νέων ηλεκτρονικών συστημάτων YCC-I (Yamaha Chip-Controlled Intake) και η ρύθμιση του προϋπάρχοντος (YCC-T) Yamaha Chip-Controlled Throttle) εκ νέου, είχαν ως αποτέλεσμα ένα R6 που αποτελεί ένα καθαρόαιμο hi-tec όπλο για την πίστα.

Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα μοντέλα 2008 με 10.660 ευρώ.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ