To best seller scooter της ιταλικής εταιρίας στην ελληνική αγορά αποτελεί και ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα ως μεταχειρισμένο. Το όνομα της Piaggio και τα κορυφαία χαρακτηριστικά του εγγυώνται την χωρίς προβλήματα λειτουργία του ακόμη και μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Τα χαρίσματα του Beverly 250 είναι λίγο πολύ γνωστά. Παρά τα χρόνια που έχει στην πλάτη του, η σχεδίαση εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως καλαίσθητη, χωρίς βέβαια να προκαλεί. Η ουσία όμως αυτού του μοντέλου που το έχει κάνει τόσο δημοφιλές κρύβεται κάτω από τα ποιοτικά πλαστικά του και γίνεται αντιληπτή από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η σεβαστών διαστάσεων σέλα με το πλούσιο και ελαφρώς σκληρό αφρώδες καλωσορίζει τόσο τον αναβάτη όσο και το συνεπιβάτη και τους τοποθετεί σε σωστή θέση. Η προστασία που παρέχει η ζελατίνα από τον αέρα είναι αρκετά καλή και μόνο κάποιοι στροβιλισμοί στις υψηλές ταχύτητες θα αναταράξουν το κράνος του οδηγού. Το μονοκύλινδρο μοτέρ είναι αρκετά δυνατό και σε συνδυασμό με τη «γρήγορη» μετάδοση θα κινήσει «ψυχωμένα» το Beverly και πέρα από δυνατές για την κατηγορία επιταχύνσεις θα του επιτρέψει και μικρά ταξιδάκια εκτός των τειχών της πόλης. Η οδική του συμπεριφορά βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας ακόμη και σήμερα και συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από το ισχυρό πακέτο φρένων. Λίγη προσοχή χρειάζεται ο πίσω τροχός που μπλοκάρει πιο εύκολα από το αναμενόμενο. Στα αρνητικά του μοντέλου συγκαταλέγεται ο σχετικά περιορισμένος χώρος κάτω από τη σέλα, ένα πρόβλημα που έχουν λύσει ήδη οι περισσότεροι από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες του με την τοποθέτηση ενός top case. Η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά οφείλεται στις αναρτήσεις του, που είναι σχετικά σφιχτά ρυθμισμένες και μειώνουν ελαφρώς τα επίπεδα άνεσης, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα!
Τι να προσέξετε
Το Beverly δεν έχει εμφανίσει γενικότερα προβλήματα αξιοπιστίας και παραδείγματα ακόμη και με περισσότερα από 25.000 χλμ. στο κοντέρ δε θα πρέπει να σας φοβίζουν. Το μοντέλο που θα επιλέξετε πρέπει βέβαια να συνοδεύεται από βιβλίο συντήρησης. Αν πάρετε κάποιο με περίπου 15.000 χλμ. προσέξτε να έχει αντικατασταθεί ο ιμάντας μετάδοσης (μετά τα πρώτα 15.000 χλμ., κάθε 10.000 χλμ.), καθώς έτσι προβλέπει ο κατασκευαστής και είναι ένα σχετικά ακριβό αναλώσιμο. Επίσης δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στη λειτουργία του διακόπτη των φώτων, ο οποίος είναι σχετικά ευαίσθητος και θα πρέπει να λειτουργεί χωρίς πρόβλημα.