Το superbike της Ducati ξεχωρίζει για την έντονη σχεδίαση και την ιδιαίτερη κατασκευή του, με κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη κλασικού πλαισίου. Τον ρόλο του, αναλαμβάνει ένα monocoque κομμάτι από χυτό αλουμίνιο, που στο πίσω μέρος ενώνεται με τον κινητήρα χρησιμοποιώντας τον σαν φέρον στοιχείο. Ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 205 ίππους και 14,7 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Marzocchi και την Sachs, με την πρώτη να παρέχει το εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 50 χιλιοστών και την δεύτερη να φροντίζει για το πίσω αμορτισέρ, το οποίο είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο και συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι.
Στα φρένα, θα συναντήσουμε δύο δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός, που συνεργάζονται με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και έναν δίσκο 245 χιλιοστών πίσω, με διπίστονη δαγκάνα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα περιλαμβάνουν συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, anti-wheelie, quick shifter και ABS, ενώ ξεχωρίζει η πλατφόρμα αδρανείας της Bosch, που μετρά διαρκώς την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και προσαρμόζει ανάλογα τα ηλεκτρονικά της.