Το 2017 η Honda περνά στην εποχή των ηλεκτρονικών, ανανεώνοντας τη CBR συνολικά. Νέα πιο επιθετική εμφάνιση με λεπτότερη σιλουέτα, βελτιωμένος κινητήρας με 189 ίππους, ελαφρύτερο πλαίσιο και ηλεκτρονικά βοηθήματα, είναι τα κυριότερα στοιχεία που συνθέτουν την κατά 90% νέα CBR. Το μικρότερο βάρος κατά 15 κιλά, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ισχύ, προσφέρουν την καλύτερη αναλογία βάρους / ισχύος από κάθε άλλη Fireblade, βελτιωμένη κατά 14% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με πιρούνι 43 χιλ. και μονό αμορτισέρ πίσω, προέρχονται από την showa.
Στον τομέα των φρένων, βλέπουμε monoblock, τετραπίστονες, ακτινικές, δαγκάνες της Tokico, που συνδυάζονται με σύστημα ABS. Η CBR υστερούσε στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και η νέα μοτοσυκλέτα έρχεται να καλύψει αυτό το κενό με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Εφοδιάζεται για πρώτη φορά με γκάζι (ride by wire), αλλά και με αισθητήρα ανοίγματος Γκαζιού, πέντε προγράμματα ισχύος, μονάδα καταγραφής αδράνειας 5 αξόνων, έλεγχο Ροπής 9 Σταδίων, anti-wheelie, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, quickshifter και σύστημα 3 επιλογών οδήγησης.