LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όλα τα λευκά μοντέλα του 2010

Παλαιότερα, οι χρωματικές επιλογές στις μοτοσικλέτες ήταν ασημί, μπλε σκούρο, κόκκινο της φωτιάς και φυσικά… μαύρο! Το λευκό παρέπεμπε σε ασθενοφόρα και αστυνόμευση, ενώ όποιος το τολμούσε, αποκτούσε το παρατσούκλι του «γαλατά». Οι καιροί όμως άλλαξαν και επιτέλους είδαμε μια άσπρη μέρα!

 
Όλο και περισσότερα είναι τα μοντέλα που ασπάζονται το λευκό και όλο και περισσότεροι είναι οι μοτοσικλετιστές που τα προτιμούν. Στο αφιέρωμα που ακολουθεί, παρουσιάζουμε τα νέα μοντέλα του 2010 που διατίθενται στο πιο δημοφιλές χρώμα της εποχής μας: το λευκό!

Aprilia RSV4R

Το πανέμορφο Aprilia RSV4R αποτελεί μια πιο οικονομική έκδοση του εξωτικού RSV4 Factory. Το R δεν διαθέτει τις πανάκριβες αναρτήσεις της Ohlins, αλλά πιρούνι Showa και πίσω αμορτισέρ Sachs. Επίσης, απουσιάζουν οι μοναδικές δυνατότητες ρυθμίσεων του πλαισίου της έκδοσης Factory -που σχεδόν κανένας ιδιώτης δεν χρειάζεται. Τα κάρτερ του R δεν διαθέτουν το μαγνήσιο του Factory ούτε και οι αυλοί εισαγωγής είναι μεταβλητού μήκους. Τέλος, ορισμένα περιφερειακά στο R δεν είναι από ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα το συνολικό του βάρος να είναι 5 κιλά μεγαλύτερο από του Factory. Παρόλα αυτά, απαράλλαχτη με το Factory έμεινε η εξωφρενική απόδοση των 180 ίππων, οι 3 χάρτες ανάφλεξης και το ride by wire γκάζι.

Aprilia Scarabeo 125/200 ie

Τα νέα Scarabeo 125/200 i.e. διαθέτουν δύο επιλογές για τη χαρτογράφηση του κινητήρα (Eco και Sport), αποτελώντας τα πρώτα μοντέλα στην κατηγορία των scooter που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα. Ο ένας εκ των δύο χαρτών ονομάζεται ECO mode και επιλέγοντάς τον μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου κατά 7% (σύμφωνα με την Aprilia), ενώ ο δεύτερος χάρτης ονομάζεται SPORT mode και προσφέρει επιδόσεις, απελευθερώνοντας όλη την ισχύ του κινητήρα. Οι κινητήρες είναι ολοκαίνουργιοι και ειδικά σχεδιασμένοι για τα συγκεκριμένα scooter, ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη οικονομία χωρίς όμως να υστερούν σε επιδόσεις και ταυτόχρονα να είναι φιλικοί στο περιβάλλον.

ΒΜW F800GS

Το F800GS δεν έχει αλλαγές για το 2010 ούτε φυσικά και θεωρείται νέο μοντέλο, ωστόσο η προσθήκη του λευκού στο… χρωματολόγιο, αρκεί για να το συμπεριλάβουμε στο συγκεκριμένο αφιέρωμα. Εξακολουθεί να αποτελεί μια μοτοσικλέτα που γεφυρώνει ιδανικά το χάσμα μεταξύ των mega και των μεσαίου κυβισμού on-off, συγκεντρώνοντας τα θετικά χαρακτηριστικά και των δύο κατηγοριών. Προσφέρει άνεση στο ταξίδι, διασκέδαση στα στροφιλίκια, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου και κινείται απροβλημάτιστα στην πόλη. Ό,τι δηλαδή οφείλει να κάνει ένα on-off και μάλιστα με το F800GS να τα κάνει όλα πολύ καλύτερα από το μέσο όρο!

BMW R1200GS

Μία από τις δημοφιλέστερες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κατηγορίας ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό, με σημαντικότερο νέο χαρακτηριστικό τον κινητήρα, που βασίζεται σε αυτόν του HP2. Φέρει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, έχει χωρητικότητα 1.170 κ.εκ. και απόδοση (σύμφωνα με την BMW) 110 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 11,7 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Βελτιωμένη παρουσιάζεται και η ευστροφία, με το κόκκινο να έχει μεταφερθεί 500 στροφές υψηλότερα σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, στις 8.500 σ.α.λ. Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες αλλαγές, έχει βελτιωθεί ο μηχανισμός ρύθμισης της ζελατίνας καθ’ ύψος και έχει… μεγαλώσει ο κατάλογος των extra, με προσθήκες όπως φώτα με LED, τελικό από την Akarapovic και carbon προστατευτικά.

Derbi Rambla 300i

Η νέα τάση των scooter 300 κ.εκ. δεν άφησε ασυγκίνητη και την Derbi, η οποία χρησιμοποίησε τον κινητήρα της «μαμάς» Piaggio για το Rambla 300. To νέο μοντέλο διατηρεί τον αστικό του χαρακτήρα και ενισχύεται στην περιαστική χρήση, χάρη στις βελτιωμένες επιδόσεις του.

Derbi Sonar 50/125

H ολοκαίνουργια πρόταση της Derbi ακούει στο όνομα Sonar και θα διατίθεται σε δίχρονη έκδοση των 50 κ.εκ. και σε τετράχρονη των 125 κ.εκ. Με μεγάλους τροχούς (16 ίντσες μπροστά και 14 πίσω), νεανική σχεδίαση, ικανοποιητικούς χώρους και επιδόσεις στα πλαίσια της κατηγορίας, το Sonar αποτελεί μία από τις πιο «φρέσκες» φετινές προτάσεις στην κατηγορία των αστικών scooter.

Ducati Hypermotard 1100 EVO SP

Το Evo SP αποτελεί τη μία από τις δύο εκδόσεις που αντικαθιστούν το παλαιότερο 1100 Hypermotard. Στόχος της Ducati για το 2010 ήταν το «αδυνάτισμα» και τα 5 κιλά μείον που ανακοινώνονται (172 από 177), είναι σίγουρα μεγάλο επίτευγμα. Για να γίνει «fit» το Evo, επανασχεδιάστηκε το πλαίσιο και εκτός από ελαφρύτερο, έγινε και πιο στιβαρό. Τα περισσότερα όμως κιλά εξοικονομήθηκαν από τον κινητήρα, ο οποίος παρουσιάζεται επίσης ισχυρότερος κατά 5 ίππους, χάρη στον επανασχεδιασμό των κεφαλών και του θαλάμου καύσης. Το Evo SP, σε σχέση με το «απλό» Evo, αναβαθμίζεται στα περιφερειακά, ενώ φέρει και το σύστημα DDA (Ducati Data Anlyser), το οποίο συλλέγει δεδομένα τηλεμετρίας.

Ducati Hypermotard 796

H νέα έκδοση του Hypermotard χρησιμοποιεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του κινητήρα από το Μonster 696, στα 802 κ.εκ. Η Ducati ανακοινώνει 81 ίππους και 7,7 kgm ροπής, τιμές που πλησιάζουν πολύ σε αυτές του προηγούμενου «απλού» 1100. Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο διατηρεί ωστόσο την ίδια αρχιτεκτονική, το βάρος βρίσκεται στα 167 κιλά και το ύψος της σέλας στα 825 χλστ. Στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται ο «υγρός» συμπλέκτης APTC, που ελαχιστοποιεί τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων, προσφέροντας παράλληλα πολύ μαλακή αίσθηση στη μανέτα. Το Hypermotard 796 αποτελεί μια πιο all-round πρόταση σε σχέση με τα απόλυτα 1100 EVO & 1100 EVO SP.

Ducati Multistrada 1200 (ABS, Sport & Touring)

Το νέο Multistrada διατηρεί κοινούς δεσμούς με το παλαιότερο μοντέλο, μόνο ως προς το όνομα! Πρόκειται για μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα, με υγρόψυκτο L2 κινητήρα και τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες βγαίνουν και σε λευκό χρώμα. H βασική έκδοση του Multistrada φέρει στον εξοπλισμό της το σύστημα DTC (Traction Control), καθώς και τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών χαρτογραφήσεων της ECU, που μεταβάλλουν την απόδοση του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών και των απαιτήσεων. Η έκδοση ABS διατηρεί τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά αλλά… είναι προφανές τι παραπάνω έχει, το Sport Multistrada φέρει επιπλέον το σύστημα DES (ηλεκτρονική ρύθμιση των αναρτήσεων) και κάποια carbon τμήματα και τέλος, η Touring έκδοση εξοπλίζεται με όλα τα ανωτέρω και επιπλέον πλαϊνές μπαγκαζιέρες, κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα γκριπ. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με τον διάταξης L δικύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα Testastreta 11°, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 12 kgm ροπής. Επίσης, ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει τον υγρό, APTC, τύπου slipper συμπλέκτη της Ducati, που περιορίζει σημαντικά τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος ή απότομων αλλαγών ταχυτήτων (κατεβάσματα).

Honda ANF 125 Innova

Γνώριμο μοντέλο και ένα από τα best-seller παπιά στη χώρα μας, το Innova πρόσφατα ντύθηκε στα λευκά! Πέραν αυτού, αλλαγές δεν υπάρχουν και το υπερ-παπί της Honda εξακολουθεί να εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI, του οποίου η άψογη διαχείριση του καυσίμου φαίνεται άμεσα στο δρόμο. Η ισχύς των 9,3 ίππων αποδίδεται γραμμικά και ομαλά και φτάνει στον πίσω τροχό με τον ίδιο τρόπο, χάρη στο εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις διατηρούν την ηρεμία πνεύματος του αναβάτη, «μαλακώνοντας» σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ τα φρένα (δισκόφρενα μπροστά - πίσω) προσφέρουν ισχύ και πολύ καλή αίσθηση.

Honda CBF 1000

Το κορυφαίο all round της Honda ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό για το 2010, με τις αλλαγές να αφορούν τόσο στη σχεδίαση όσο και στα μηχανολογικά μέρη. Η μοτοσικλέτα είναι πλέον σαφώς πιο επιθετική, έχοντας «ανταλλάξει» τις καμπύλες γραμμές με νέες, πιο γωνιώδεις και «αιχμηρές». Ριζικά ανανεωμένος είναι ο πολύ όμορφος πίνακας οργάνων, ο οποίος συντίθεται από ένα κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και δύο ψηφιακές οθόνες εκατέρωθεν αυτού που συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, και trip computer. Νέο είναι και το αλουμινένιο πλαίσιο, που διατήρησε τον τύπο του (μονής ραχοκοκαλιάς), αλλά «αδυνάτισε» σε σχέση με τον προκάτοχό του. Σε ό,τι αφορά τώρα τον κινητήρα, προέρχεται (όπως και ο προκάτοχός του) από το CBR 1000RR, ρυθμισμένος βέβαια αναλόγως των αναγκών της all round κατηγορίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει η Honda, παρουσιάζεται ισχυρότερος κατά 9 ίππους στο νέο μοντέλο (105 έναντι 96 ίππων).

Honda Shadow 750 RS

Το νέο RS 750 ακροβατεί στα όρια μεταξύ custom και roadster και χαρακτηρίζεται από τη Honda ως all-rounder. O κινητήρας του είναι ένας υγρόψυκτος V2, με χωρητικότητα 745 κ.εκ. και απόδοση 42 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 6,3 kgm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. Για την τροφοδοσία έχει επιλέγει ψεκασμός PGM-FI, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, αποτελούνται από πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. μπροστά και από διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε μονό δίσκο διαμέτρου 296 χλστ. μπροστά και δίσκο διαμέτρου 180 χλστ. πίσω.

Honda VFR 1200F

Λίγες είναι οι μοτοσικλέτες που δημιουργούν τόσο θόρυβο πριν και μετά την παρουσίασή τους και το νέο VFR 1200F συγκαταλέγεται σίγουρα σε αυτές. Σχεδιαστικά υπάρχουν αρκετά κοινά σημεία με το V4 Concept, με το αποτέλεσμα να είναι φουτουριστικό και ξεχωριστό. Ο νέος, σχεδιασμένος σε λευκό χαρτί, V4 κινητήρας έχει διατεταγμένο το ζεύγος των πίσω κυλίνδρων σε πολύ κοντινή μεταξύ τους απόσταση, ενώ το μπροστινό ζεύγος έχει πιο «ανοικτή» θέση, επιτρέποντας μικρό πλάτος στην περιοχή των ποδιών του αναβάτη. Η διάταξη των κομβίων στο στρόφαλο και κατά συνέπεια ο χρονισμός του κινητήρα, μειώνει τους πρωτεύοντες κραδασμούς και ελαχιστοποιεί την ανάγκη για αντικραδασμικό άξονα. Από τα MX μοντέλα CRF προέρχεται το σύστημα UNICAM με το μόνο επικεφαλής εκκεντροφόρο, που εξοικονομεί πολύ χώρο στις κεφαλές και μειώνει το βάρος, χωρίς να γίνονται όμως παραχωρήσεις στην απόδοση. Το VFR 1200F είναι εξοπλισμένο με ride-by-wire γκάζι, προσφέροντας ακρίβεια και άμεση απόκριση στις εντολές του δεξιού καρπού του αναβάτη, ενώ ένας συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού. Τέλος, στο standard εξοπλισμό του VFR 1200F συμπεριλαμβάνεται ABS και σύστημα συνδυασμένων φρένων, ενώ ο προαιρετικός εξοπλισμός αφορά περισσότερο στον τουρισμό, με top-case, πλαϊνές βαλίτσες και υψηλότερη ζελατίνα, σχεδιασμένα ειδικά για τη μοτοσικλέτα.

Husqvarna SM 630

Το νέο SM 630 παρουσιάζεται ριζικά ανανεωμένο σε σχέση με το 610, όντας επί της ουσίας μια εντελώς διαφορετική μοτοσικλέτα. Ο νέος κινητήρας, χωρητικότητας 600 κ.εκ., έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, κεφαλή παρόμοιας σχεδίασης με αυτή των καθαρόαιμων 450 & 510 και τροφοδοτείται μέσω ενός εξελιγμένου σε συνεργασία με τη Mikuni ψεκασμού. Παρ’ όλο που η Husqvarna δεν ανακοινώνει τιμή για την ιπποδύναμή του, κάνει λόγο για μια αύξηση της απόδοσης κατά 20% σε σχέση με τον κινητήρα του 610. Νέο είναι επίσης το πλαίσιο και σύμφωνα με την εταιρεία, με μεγαλύτερα επίπεδα ακαμψίας.

Kymco Like 200i

Το Kymco Like 200i του 2010 είναι σχεδιασμένο από τον Ιταλό designer Massimo Zaniboni, ο οποίος συνδύασε αρμονικά ρετρό και σύγχρονα στοιχεία. Διαθέτει αλουμινένιους τροχούς διαμέτρου 12 ιντσών, δύο δισκόφρενα με διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πιέσεως, διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και πίνακα οργάνων που συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένδειξη στάθμης της βενζίνης και ψηφιακό ρολόι. Ο τετράχρονος κινητήρας των 200 κ.εκ. τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και αποδίδει 12 ίππους και 1,22 kgm ροπής, ενώ υπερκαλύπτει τις Euro 3 προδιαγραφές περί εκπομπής ρύπων.

Piaggio MP3 300LT & MP3 500

To μεγαλύτερο σε κυβισμό MP3 χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Gilera Fuoco 500 (κατασκευής Piaggio), με κυριότερες αλλαγές, εκτός φυσικά από τη χωρητικότητα του κινητήρα, κάποιες sport λεπτομέρειες στην αισθητική του. Το 300LT, το οποίο οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου, διαθέτει περισσότερη ροπή από το 250 (2,4 kgm στις 5.750 σ.α.λ.), χάρη στον κινητήρα του, χωρίς να φέρει περαιτέρω αλλαγές.

Yamaha X-Max 250

Με κυριότερη αλλαγή το νέο άκαμπτο πλαίσιο που προσδίδει καλύτερο κράτημα, η Yamaha ανανέωσε το best-seller scooter της γκάμας της X-Max. Εκτός του πλαισίου, το νέο X-Max διαθέτει μεγαλύτερους χώρους, ούτως ώστε να χωρούν πλέον με άνεση δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα, ενώ μεγαλύτερο για το 2010 είναι και το ντουλαπάκι μπροστά. Αναβαθμισμένος είναι ο πολυτελής πίνακας οργάνων, που ξανασχεδιάστηκε ώστε να φέρνει στο μυαλό τους αντίστοιχους πίνακες πολυτελών σπορ αυτοκινήτων. Τα πλαστικά έχουν δεχθεί τα χάδια των designers, με το μπροστινό μέρος να θυμίζει αρκετά T-Max.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ