LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με σοβαρές προθέσεις

Λιμουζίνα με δύο τροχούς

Το αριστερό ντουλάπι (ντουλαπάκι δεν το λες…) έχει χωρητικότητα 2,2 λίτρα και αρκετό βάθος για να βάλεις μέσα το χέρι σου μέχρι τον αγκώνα!

O χώρος κάτω από τη σέλα είναι ό,τι ακριβώς περιμένεις από ένα mega scooter. Τεράστιος και εκμεταλλεύσιμος φέρει φωτισμό για την εύρεση μικροαντικειμένων τη νύχτα.

Δοκιμάζουμε το Honda SW-T600 ABS

Έχοντας αλλάξει ριζικά σε όλους σχεδόν τους τομείς, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το SW-T600 αποτελεί τον κορυφαίο και τελευταίο εκπρόσωπο της Honda στην κατηγορία των mega scooters. Με άπλετη ισχύ από το δικύλινδρο μοτέρ, ανάλογους χώρους για δύο άτομα και το όνομα της ιαπωνικής εταιρίας στα πλαστικά του, δείχνει πιο έτοιμο από ποτέ για να διεκδικήσει την κορυφή της κατηγορίας.

 
Με τον ανταγωνισμό να δείχνει πιο ισχυρός από ποτέ και τα νέα μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους το ένα μετά το άλλο, είναι αλήθεια πως για το mega scooter της Honda, μία ανανέωση ήταν μάλλον επιτακτική. Η προηγούμενη γενιά του Silver Wing έμεινε στην παραγωγή, με ελάχιστες αλλαγές σχεδόν για μία 10ετία, κάτι που δείχνει ότι η συνταγή που ακολούθησαν οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας ήταν εξ αρχής επιτυχημένη. Όσο επιτυχημένο όμως και αν είναι ένα μοντέλο, αργά ή γρήγορα πρέπει να έρθει η στιγμή της ανανέωσης, κάτι που επιτάσσει, τόσο η λογική, όσο φυσικά και το τμήμα μάρκετινγκ της εκάστοτε εταιρίας. Για το mega scooter της, λοιπόν, η Honda προχώρησε σε μία εκ βάθρων ανανέωση κρατώντας μόνο τον πολύ καλό κινητήρα της προηγούμενης γενιάς. Κοστούμι, πλαίσιο και περιφερειακά υπήρχαν ήδη έτοιμα από το SW-T με το μοτέρ των 400 κ.εκ. που παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια. Οπότε ο γάμος ήταν όχι μόνο λογικός, αλλά και αναμενόμενος, ώστε να μπορέσει η ιαπωνική εταιρία να ισχυροποιήσει τη θέση της στη μεγάλη κατηγορία των scooters. Ιδού λοιπόν το SW-T600 με ένα κινητήρα που ταιριάζει γάντι στις μεγάλες του διαστάσεις και δίνει πραγματικό νόημα στο όρο «διηπειρωτικός τουρισμός». Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά.

Στο μικροσκόπιο...
Διαφορές με το προηγούμενο μοντέλο

+0,1 kgm ροπής
+1 ίππος
+3 κιλά βάρους
+10 χλστ. μήκος
+15 χλστ. ύψος σέλας
-15 χλστ. διαδρομή ανάρτησης εμπρός
+0,2 μοίρες κάστερ
+5 χλστ. απόσταση από το έδαφος
+20 χλστ. διάμετρος στο μπροστινό δισκόφρενο, +0,5 χλστ. πάχος
+0,5 χλστ. πάχος στο πίσω δισκόφρενο
-11 κιλά μέγιστο βάρος φόρτωσης

Σχεδίαση/Ποιότητα: Διακριτικά δυναμικό
Η ριζική ανανέωση στην εμφάνιση του scooter της Honda δεν έχει κρατήσει κανένα δεσμό με το παρελθόν, από όποια γωνία και αν κοιτάξεις το SW-T600. Οι αναλογίες των όγκων παραμένουν φυσικά ίδιες, σε γενικές γραμμές και κινούνται στα πλαίσια της κατηγορίας των GT scooter. Η σχεδίαση του εμπρόσθιου μέρους είναι πιο σύγχρονη από του προηγούμενου μοντέλου, αλλά την ίδια στιγμή λιγότερο πρωτότυπη, αφού το ρύγχος του απερχόμενου Silverwing, με τον κεντρικά και ψηλά τοποθετημένο προβολέα σε σχήμα V, καταφέρνει να ξεχωρίζει στο δρόμο ακόμη και στις ημέρες μας. Οι νέοι δίδυμοι προβολείς σε σχήμα σταγόνας, που δεσπόζουν στο εμπρός μέρος, βρίσκονται χαμηλότερα σε σχέση με πριν και σε συνδυασμό με τα πιο «μυώδη» και φουσκωμένα πλαστικά αποπνέουν ένα δυναμισμό που έλειπε από το προηγούμενο μοντέλο, κάτι που είναι ακόμη πιο εμφανές στο πίσω μέρος. Εκεί τα πράγματα είναι σαφώς πιο…αιχμηρά από ό,τι στο παρελθόν με τα δύο φωτιστικά σώματα να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της ουράς που ακολουθεί τη δική της πιο έντονη ανοδική πορεία. Η Honda, με τη έξυπνη χρησιμοποίηση του μαύρου χρώματος σε αρκετά πλαστικά και μεταλλικά μέρη, έχει καταφέρει να μειώσει οπτικά τον όγκο του SWT600 που γίνεται αισθητός μόνο όταν καθίσεις στη σέλα του. Αυτή η διακριτικότητα, πασπαλισμένη με δόσεις δυναμισμού, συγκαταλέγεται στα προσόντα του ιαπωνικού μοντέλου και θα εκτιμηθεί δεόντως από εκείνους που δε θέλουν να κάνουν τα κεφάλια των περαστικών να γυρίζουν στο πέρασμά τους. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το νέο μοντέλο της Honda δεν απογοητεύει και στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και της τιμής του. Η μεταλλική βαφή, η πολύ καλή συναρμογή των πλαστικών και το γνωστό υψηλού επιπέδου φινίρισμα που βλέπουμε και σε άλλα μεγάλα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας, κάνουν κι εδώ αισθητή την παρουσία τους και δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα.

Χώροι: Σε GT πρότυπα
Και στους αποθηκευτικούς χώρους το Honda τα καταφέρνει πολυ καλά αξιοποιώντας το μεγάλο μήκος και πλάτος του, ειδικά κάτω από τη σέλα. Για τις καθημερινές σας ανάγκες, δε θα χρειαστεί να ανησυχήσετε ποτέ, με το μικρό…πορτμπαγκάζ να καταβροχθίζει με άνεση δύο κράνη κλειστού τύπου, ανεξαρτήτως σχήματος και διαστάσεων και να μένει ακόμη χώρος για ένα αδιάβροχο και γάντια ή μία μικρή τσάντα. Οι προσφερόμενοι χώροι για αποθήκευση συνεχίζονται και στο πάνω μέρος της ποδιάς, όπου βρίσκονται δύο ντουλαπάκια με το αριστερό να φέρει κλειδαριά και να χωρά συνολικά 2,2 λίτρα (!), ενώ το δεξί είναι σαφώς πιο μικρό και επαρκεί για ένα κινητό ή πορτοφόλι.Το μόνο πραγματικό παράπονό μας, αφορά στη σχεδίαση της «σχάρας-χειρολαβής» στο πίσω μέρος. Επί της ουσίας, δεν υφίσταται σχάρα, με τη μεγάλη επίπεδη επιφάνεια να μην μπορεί να αξιοποιηθεί, αφού δεν υπάρχουν τρύπες, άγκιστρα και πτυχές για να μπορέσει να δέσει και να στηρίξει κανείς με ασφάλεια ένα μεγάλο σάκο χρησιμοποιώντας χταπόδια. Η εταιρία βέβαια προσφέρει Top Case που προφανώς έχει τη δική του βάση και αυξάνει ακόμη περισσότερο τις μεταφορικές ικανότητες του SW-T600. Ωστόσο είναι κρίμα να μη μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί αυτή τη…λαχταριστή επίπεδη επιφάνεια διαφορετικά, από τη στιγμή που υπάρχει ήδη.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ