Με τον ανταγωνισμό να δείχνει πιο ισχυρός από ποτέ και τα νέα μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους το ένα μετά το άλλο, είναι αλήθεια πως για το mega scooter της Honda, μία ανανέωση ήταν μάλλον επιτακτική. Η προηγούμενη γενιά του Silver Wing έμεινε στην παραγωγή, με ελάχιστες αλλαγές σχεδόν για μία 10ετία, κάτι που δείχνει ότι η συνταγή που ακολούθησαν οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας ήταν εξ αρχής επιτυχημένη. Όσο επιτυχημένο όμως και αν είναι ένα μοντέλο, αργά ή γρήγορα πρέπει να έρθει η στιγμή της ανανέωσης, κάτι που επιτάσσει, τόσο η λογική, όσο φυσικά και το τμήμα μάρκετινγκ της εκάστοτε εταιρίας. Για το mega scooter της, λοιπόν, η Honda προχώρησε σε μία εκ βάθρων ανανέωση κρατώντας μόνο τον πολύ καλό κινητήρα της προηγούμενης γενιάς. Κοστούμι, πλαίσιο και περιφερειακά υπήρχαν ήδη έτοιμα από το SW-T με το μοτέρ των 400 κ.εκ. που παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια. Οπότε ο γάμος ήταν όχι μόνο λογικός, αλλά και αναμενόμενος, ώστε να μπορέσει η ιαπωνική εταιρία να ισχυροποιήσει τη θέση της στη μεγάλη κατηγορία των scooters. Ιδού λοιπόν το SW-T600 με ένα κινητήρα που ταιριάζει γάντι στις μεγάλες του διαστάσεις και δίνει πραγματικό νόημα στο όρο «διηπειρωτικός τουρισμός». Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr