Πρόκειται για το πολύ σημαντικό μοντέλο της Kawasaki που αναμένεται για μια ακόμη φορά να κυριαρχήσει στην αγορά. Με νέο κινητήρα, νέο πλαίσιο, νέα ανάρτηση και νέο πακέτο ηλεκτρονικών, η ολοκαίνουργια Ninja ZX-10R της Kawasaki αντιπροσωπεύει την πρώτη απόπειρα ολοκληρωμένου επανασχεδιασμού από την πρώτη κυκλοφορία της το 2004, αυξάνοντας σημαντικά τις βασικές επιδόσεις. Ο κινητήρας της είναι 998 κ.εκ. και αποδίδει 200 ίππους και 112 Nm στις 11.500 σ.α.λ. Το συνολικό της μήκος είναι 2.075 χιλιοστά και το βάρος της περιορίζεται στα 198 κιλά (ή 201 κιλά με ABS). Σχεδιασμένη με τρόπο που να επιτρέπει σε μεγάλο αριθμό αναβατών να βιώνουν τη συγκίνηση από την οδήγηση ενός superbike στα όρια, η καινούργια Ninja ZX-10R είναι εξοπλισμένη με πολύ προηγμένη τεχνολογία. Χαρακτηριστικά όπως το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αγωνιστικού τύπου της Kawasaki (S-KTRC), η λειτουργία επιλογής ισχύος και το σύστημα ABS τύπου supersport (KIBS) (μόνο στη ZX1000K) βοηθούν τους οδηγούς να εξερευνήσουν αυτά τα όρια. H τιμής της νέας Kawasaki ZX-10R είναι 16.990 ευρώ (ή 17.990 ευρώ με ABS).
Τα σημαντικότερα στοιχεία της είναι:
• Ο εντελώς καινούργιος, πιο ισχυρός κινητήρας με αγωνιστικού σχεδιασμού κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας.
• Το νέο αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο.
• Το μπροστινό πιρούνι Big Piston Fork (BPF) και πίσω ανάρτηση οριζόντιου συνδέσμου.
• Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Sport- Kawasaki (S-KTRC).
• Η επιλογή επιπέδου ισχύος με μεταβλητή ενδιάμεση θέση.
• Η διαθέσιμη έκδοση (ΖΧ1000Κ) με ευφυές σύστημα ABS (KIBS).
• Το υψηλής ποιότητας αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kawasaki Ninja ZX-10R έχουν ως εξής:
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, εν σειρά τετρακύλινδρος
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Διάμετρος x Διαδρομή: 76.0x55.0
Λόγος συμπίεσης: 13.0:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 200.1/13,000*
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11.4/11,500*
Τροφοδοσία: Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Έγχυση καυσίμου: 4 εγχυτήρες καυσίμου (Keihin) 47mm με οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες
γκαζιού, διπλής έγχυσης
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Μήκος (χλστ.): 2.075
Πλάτος (χλστ.): 715
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.425
Ύψος σέλας (χλστ.): 813
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 201
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πηρούνι 43mm με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων.
Διαδρομή (χλστ.): 120
Ανάρτηση πίσω: Οριζόντιας τοποθέτησης αερίου-λαδιού με ρυθμίσεις
απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Διαδρομή (χλστ.): 140
Φρένο εμπρός: Διπλοί ημίπλευστοι δίσκοι 310 χιλ. τύπου petal, με δαγκάνες διπλές, ακτινικής διάταξης, 4 αντιτιθέμενων αλουμινένιων εμβόλων.
Φρένο πίσω: Μονός δίσκος 220 χιλ. τύπου petal, με δαγκάνα μονού εμβόλου.
*Ανακοινώσιμα μεγέθη
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr