Μία νέα έκδοση του Beverly με την ονομασία SportTouring, ολοκαίνουριο κινητήρα 350 κ.εκ., καθώς και ABS και Traction Control θα κάνει την εμφάνισή της στη φετινή EICMA.
Η ιταλική εταιρία δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Beverly SportTouring κάνοντας μόνο αναφορά στον «ολοκαίνουριο 350άρη κινητήρα με περισσότερους από 33 ίππους μέγιστης ιπποδύναμης». Επίσης, το πίσω ελαστικό της εν λόγω έκδοσης θα είναι διαστάσεων 150/70 από 140/70 των μοντέλων με τον μικρότερο κινητήρα των 300 κ.εκ. Με τη δημιουργία του νέου μοτέρ οι άνθρωποι της Piaggio θέλουν να συνδυάσουν την ισχύ που προσφέρουν τα μεγαλύτερα μοτέρ των 400 κ.εκ. με την ευελιξία και το χαμηλότερο βάρος που βρίσκει κανείς σε μοντέλα με 300ηδες κινητήρες.
Στον αισθητικό τομέα, εκ πρώτης όψεως, οι αλλαγές περιορίζονται στην τοποθέτηση ζελατίνας στον στάνταρ εξοπλισμό και στην νέα επένδυση της σέλας με τους πιο έντονους χρωματισμούς.
To Beverly στην έκδοση SportTouring θα είναι και το πρώτο μοντέλο στον κόσμο που θα εξοπλίζεται τόσο με ABS όσο και με σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού.
Στο δελτίο τύπου της Piaggio δεν γίνεται λόγος για την τοποθέτηση του νέου μοτέρ σε όλα τα Beverly αλλά για διεύρυνση της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου που έχει καταφέρει μα πουλήσει περισσότερες από 310.000 μονάδες από το 2001 που παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα.
Έτσι δεν αποκλείεται να δούμε δύο εκδόσεις του μοντέλου να πωλούνται παράλληλα, μία φθηνότερη, με τον γνωστό υπάρχων κινητήρα και μία ακριβότερη με το νέο μοτέρ.
Πάντως η ιταλική εταιρία διατυπώνει με σαφήνεια πως το SportTouring θα είναι το πρώτο από μία σειρά μοντέλων που θα κινούνται από το ολοκαίνουριο μοτέρ.
Η τιμή του μοντέλου στην Ιταλία, σύμφωνα με τον ιστότοπο motoblog.it, θα ανέρχεται στα 4.900 ευρώ για τη βασική έκδοση, η οποία θα φέρει συνδυαζόμενα φρένα και στα 5.400 ευρώ για την έκδοση με τα ABS/ASR. Η διάθεση του Beverly SportTouring θα ξεκινήσει παράλληλα με την έναρξη της 69ης EICMA.