Από τη στιγμή που δέχτηκε τη φροντίδα της ΗΜ, το καθαρόαιμο CRE 230 της Honda μεταμορφώθηκε σε ένα καθημερινό μοτοσικλετάκι που διατήρησε τα αγωνιστικά entry level γονίδιά του, γοητεύοντας αρκετούς νεαρούς αναβάτες. Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του CRE 230 Easy Enduro είναι οι μικρές εξωτερικές του διαστάσεις. Αυτές σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του CRE είναι φυσικά μονοκύλινδρος και απλός από τεχνολογικής άποψης ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρηση να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ.. Στην τροφοδοσία βρίσκουμε καρμπιρατέρ με διάμετρο 26 χιλ. Αν και ουσιαστικά πρόκειται για ΜΧ μοτοσικλέτα, η Honda δεν παρέλειψε τη μίζα, κάνοντας ακόμα πιο επιτυχημένη την μετατροπή του σε enduro μοτοσικλέτα. Το κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις, ενώ η λειτουργία του είναι για τα δεδομένα της εταιρίας λίγο σκληρή. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος και ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και λίγο πριν τον κόφτη.
Πλαίσιο
Το πλαίσιο του Easy 230 διαφέρει φυσικά από των μεγαλύτερων μοτοσικλετών της σειράς και είναι ατσάλινο περιμετρικό. Το ψαλίδι, σύγχρονο σε υλικά και καινοτομώντας για την παιδική κατηγορία των ΜΧ μοτοσικλετών, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το CRE 230 είναι μία μοτοσικλέτα που είναι κατασκευασμένη ώστε να μεταφέρει το βάρος ενός αναβάτη πριν την εφηβεία και κουβαλώντας στην πλάτη του έναν οδηγό λίγο πριν την πύλη των πρώτων «…άντα» θα δείξει κάποιες αδυναμίες στην άσφαλτο. Φυσικά τα κουνήματα είναι σε ελεγχόμενο επίπεδο και μόλις εξοικειωθεί ο οδηγός δείχνουν διασκεδαστικά. Στο χώμα τώρα το σύνολο πλαισίου και ψαλιδιού με την ελαστικότητά του επεμβαίνει σωτήρια και απορροφώντας τους κραδασμούς, που διαφορετικά θα έφερναν το σύνολο σε κατάσταση εκτός ελέγχου.
Οδηγώντας
Οι ιδιαίτερα εξωτερικές διαστάσεις του Easy 230 γρήγορα σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Αν το ύψος σας υπερβαίνει το 1.80, το τιμόνι θα φανεί λίγο κοντό στην όρθια οδήγηση. Η απόδοση των φρένων είναι φανταστική στο χωμάτινο τερέν, με το χαμηλό κέντρο βάρους να δίνει καλό κοντρόλ στις καταστάσεις οριακής επιβράδυνσης. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής και στις περισσότερες των περιπτώσεων το κατέβασμα σχέσεως θα γίνει για πιο δυναμική έξοδο και όχι γιατί έχει «κρεμάσει» ο κινητήρας. Ιδιαίτερα μαλακός και προοδευτικός είναι ο συμπλέκτης, που δε θα αλλοιώσει την απόδοσή του ακόμα και μετά από παρατεταμένη χρήση. Οι αναρτήσεις θα αποσβέσουν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών που θα βρείτε στο διάβα σας, για τις υπόλοιπες θα αναλάβει το ελαστικό πλαίσιο. Σε έναν ακόμα τομέα που σε κερδίζει το Easy 230 στις εκτός δρόμου είναι ο έλεγχος και η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό στα ντριφτ του πίσω τροχού.
Τιμή: 4.190 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 223
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 19/8.300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,8/6.500
Βάρος (κιλά): 118
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Ο Axel Pons άφησε τους αγώνες και περπάτησε από την Ισπανία ως το Πακιστάν
Brixton Cromwell 250: Α2 μοτοσυκλέτα, με ρετρό εμφάνιση και σύγχρονα χαρακτηριστικά
Black Friday GPX: Σε έκπτωση το POPZ 125
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr