LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η διχασμένη του προσωπικότητα το κάνει ευπροσάρμοστο σε όλες τις συνθήκες, με τις στροφές και τις ασφάλτινες διαδρομές να γίνονται απόλαυση.

Τα νούμερα στα χαρτιά τον αδικούν, αλλά μια δοκιμή θα σας πείσει για τη γραμμικότητα και τις δυνατότητές του.

Δύσκολο να του αρνηθείς μια εντουράδα. Αν στην άσφαλτο είναι παπί, στο χώμα μπορεί να γίνει και... κατσίκι!

Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 249 κ.εκ. χρησιμοποιεί στο σύστημα ψεκασμού έναν πολύ λεπτό ψεκαστήρα (10 τρυπών).

Tο KLX 250 διαθέτει πολύ καλά και δυνατά φρένα χάρη στις διπίστονες δαγκάνες που μαγκώνουν το μπροστινό δίσκο των 250 χιλ. και τον πίσω των 240 χιλ.

Σε ένα τόσο απλό δίτροχο δεν θα περίμενε κανείς να δει έναν τέτοιο πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων. Κι όμως!

Kawasaki KLX 250S

Με το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 249 κ. εκ., τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις του και το ευέλικτο ατσάλινο πλαίσιο, αυτή η ελαφριά μοτοσικλέτα δίνει το «ελευθέρας» για όποιον δρόμο και αν διαλέξετε. Νέοι και έμπειροι αναβάτες που αναζητούν έναν εντούρο χειρισμό και επιδόσεις μοντέρνου κινητήρα σε μία dual-purpose μοτοσικλέτα, σχεδιασμένη για πανεύκολη οδήγηση στους δρόμους της πόλης, θα βρουν αυτό που ψάχνουν στο KLX 250. Όπου τελειώνει η άσφαλτος, δεν τελειώνει αναγκαστικά και η διασκέδαση, αν οδηγεί κανείς το KLX 250 της Kawasaki. Τα φανάρια, τα φλάς και όλα τα απαραίτητα όργανα για τη μετακίνηση στους δρόμους της πόλης είναι εδώ για την ασφάλεια και ευκολία μας, αλλά το θέλει η καρδιά του το χώμα. Έστω για μια εντουροβόλτα!

Κινητήρας
Με σκοπό, ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 249 κ.εκ., να προσφέρει τη μέγιστή του επίδοση, το σύστημα ψεκασμού του KLX 250 χρησιμοποιεί έναν πολύ λεπτό ψεκαστήρα (10 τρυπών). Το αποτέλεσμα; Η ομαλή λειτουργία του, ειδικά στο φάσμα στροφών που διατηρείται για την καθημερινή μετακίνηση. Δεν είναι και το πιο γρήγορο της κατηγορίας του, αλλά από τις μεσαίες και έπειτα, ο κινητήρας επιταχύνει σβέλτα και εύκολα με το κοντέρ να δείχνει μέχρι και 140 χλμ./ώρα τελική χωρίς το μικρό-μεσαίο Kawasaki να δείχνει σημάδια μεγάλης κόπωσης μέχρι να τα φτάσει. Η κατανάλωση των 7,7 λίτρων 4,9 λ./100 χλμ., προσφέρει μικρή μεν αλλά απόλυτα λογική ελεγχόμενη αυτονομία ανάλογα με τη χρήση που θα επιλέξετε να του κάνετε.

Πλαίσιο
Το σωληνωτό περιμετρικό, ατσάλινο και μαζεμένο πλαίσιο του Kawasaki KLX 250 προσφέρει ένα ελαφρύ και δελεαστικό πακέτο στον αναβάτη που θα το επιλέξει. Η 26,5 μοιρών γωνία κάστερ και το κοντό μεταξόνιο επιτρέπουν το γρήγορο χειρισμό, ενώ η μεγάλη ακαμψία του πλαισίου εξασφαλίζει στη σταθερότητα που απαιτείται. Το ανανεωμένο και ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι (τύπου D-Section) συμβάλλει στη σωστή επαναφορά του βάρους και το αγωνιστικού τύπου ΚLΧ σύστημα διαγράμμισης της αλυσίδας επιτρέπει την ακριβή ρύθμιση του διάκενού της βοηθώντας σημαντικά στην ελαχιστοποίηση της απώλειας μετάδοσης της δύναμης.

Οδηγώντας
Το λεπτό του κόψιμο και η πανάλαφρη αίσθηση είναι τα πρώτα που παρατηρείς όταν ανέβεις πάνω του. Τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα όταν θα πατήσεις το κουμπί της μίζας (μπορεί να του ταίριαζε –εμφανισιακά- και μία μανιβέλα αλλά δεν φάνηκε να τη χρειάζεται) και θα ακούσεις τον μικρό 250άρη κινητήρα να παίρνει ανενόχλητα και χωρίς σαματά μπρος. Η πρώτη μπήκε αθόρυβα στο κιβώτιο. Παραδόξως, το ίδιο και οι υπόλοιπες ταχύτητες ενώ όσο περισσότερο οδηγείς, τόσο πιο άνετο γίνεται στις αλλαγές. Κιβώτιο «βούτυρο» λοιπόν και από ένα σημείο και μετά, αρχίζεις να πιστεύεις ότι μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες μόνο με τη σκέψη ένα πράμα!
Ο κινητήρας, ακούραστος, δε φάνηκε να τα βρίσκει σκούρα πουθενά και πάντα είχε περίσσια δύναμη και ανοχή στα κατεβάσματα πριν τις προσπεράσεις. Στην κίνηση, δε το συζητάμε, η λεπτή σιλουέτα του και το επαρκές ανάστημα του επιτρέπουν τα άνετα περάσματα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και το μεγάλο τιμόνι του κάνει τις μανούβρες παιχνιδάκι. Για τις ταχύτητες που αναπτύσσει τα φρένα του είναι υπέρ-αρκετά και ουδεμία στιγμή δεν φοβίζουν στις ακινητοποιήσεις και τα απότομα σταματήματα. Αρνητικές παρατηρήσεις για τις αναρτήσεις, δεν θα βρείτε εδώ. Οτιδήποτε περνούσε κάτω από τις ρόδες του είναι σίγουρο ότι το περνούσε απαρατήρητα και με άψογη συμπεριφορά.
Ο χρόνος που καταφέραμε να περάσουμε στο χώμα μπορεί να ήταν περιορισμένος, όμως η συμπεριφορά του KLX αποδείχθηκε, ατόφια. Και στις ανοιχτές χωμάτινες ευθείες και στα μικρά αλματάκια έδειχνε πως «το ’χει» το άθλημα.

Τιμή: 5.290 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1K, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 249
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 22/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/7.000
Βάρος (κιλά): 138

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ