To σύστημα πρόσφυσης για το πίσω τροχό, το Anti Spin Regulator, όπως το ονομάζει η Piaggio, είναι κάτι καινούριο όχι μόνο για την κατηγορία του Beverly αλλά για τα scooter γενικότερα. H Piaggio είναι μία εταιρία που ψάχνεται με την προσφερόμενη ενεργητική ασφάλεια των scooter της, τόσο στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων όσο και της μηχανικής πρόσφυσης. Λαμπρότερο δείγμα για τη τελευταία περίπτωση είναι φυσικά MP3 με τα γνωστά και αποδεδειγμένα οφέλη που προσφέρει ο τρίτος τροχός. Αφού λοιπόν οι Ιταλοί… «ξεμπέρδεψαν», προς το παρόν, με το εμπρός μέρος, είτε με το Mp3 είτε με το ABS στα δίτροχα, είπαν να ασχοληθούν με τον πίσω μέρος. Με τη βοήθεια των δίσκων ανάγνωσης και των αισθητήρων του ABS η κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα εντοπίζει τη τυχον διαφορά σε ταχύτητα μεταξύ του εμπρός και του πίσω τροχού. Αφού κρίνει ότι υπάρχει ολίσθηση επεμβαίνει πρώτα στην ανάφλεξη και εφόσον χρειαστεί και στον ψεκασμό αποτρέποντας την εκτροπή του.
Στην πράξη και σε στεγνό οδόστρωμα η λειτουργία του περνά απαρατήρητη. Σε ειδικές συνθήκες όμως μένεις με το στόμα ανοιχτό αφού το ASR δίνει την εντύπωση ότι λειτουργεί σαν…μάντης! Μοιάζει να ξέρει από πριν τι θα γίνει και στο επιπλέον άνοιγμα του γκαζιού όσο απότομα και αν γυρίσεις το γκριπ δεν παρουσιάζεται κανένα απολύτως «τσαλάκωμα» και όλα γίνονται βελούδινα.
Κατά τη διάρκεια των φωτογραφήσεων είχα αρκετές ευκαιρίες να επιβεβαιώσω τις δυνατότητές του ASR στο…χώμα. Το γκάζι χτυπούσε στο στοπ του και εκεί που περίμενες το απόλυτο…ξεμπάζωμα το scooter συνέχιζε κανονικά την πορεία του. Ούτε μικρά διωξίματα του τροχού δεξιά-αριστερά, ούτε το «βήξιμο» του μοτέρ όταν κόβεται ο ψεκασμός. Το Beverly συνέχιζε σε ευθεία γραμμή με απόλυτα σταθερή ταχύτητα χωρίς να προκαλεί καμία ανησυχία στον αναβάτη του. Μέρος της άψογης λειτουργίας του εντοπίζεται και στον εξαιρετικό χρόνο αντίδρασης που έχει ο οποίος, σύμφωνα με την Piaggio, δεν ξεπερνά τα 140 χλστ. του δευτεροπλέπτου. Εύγε!
Θα έρθουν στην Ελλάδα οι AI κάμερες ή θα μείνουμε στα… μπλόκα;
Οι μεγαλύτεροι κινητήρες σε δύο τροχούς στην αγορά
Platum E-Moped 500: Ηλεκτρικό δίτροχο «500αράκι» με αυτονομία 110 χλμ
Voge RR500: Νέος τετρακύλινδρος σπορ σίφουνας 475 κ.εκ. με τελική 220 χλμ/ώρα
Test Seventy Degrees SD-BC10: Πες «αντίο» στα κορδόνια
Έρχεται το Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος & κέρδισε ένα QJMOTOR SRT 700 SX
Yamaha MT-03 2025: Ανακοινώθηκε η τιμή της
KTM Orange Safety Tour: Έναρξη στο Ηράκλειο με την Η-Κ
Haru: Το ρομποτάκι τής Honda στο πλευρό των παιδιών σε μακροχρόνια θεραπεία
Όσα πρέπει να ξέρεις για το φίλτρο αέρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr