Το 125άρι CBF έχει κατασκευαστεί για να καλύπτει τις βασικές ανάγκες μετακίνησης στο
αστικό περιβάλλον. Ο φιλικός του
χαρακτήρας είναι ιδανικός γι αυτούς που ψάχνουν κάτι οικονομικό -σε χρήση και συντήρηση- για
τη καθημερινή τους μετακίνηση.
Η θέση οδήγησης είναι αρκετά
βολική, με το τιμόνι να βρίσκεται
ψηλότερα σε σχέση με τις πιο
σπορ προτάσεις της ιαπωνικής
εταιρίας στα 125 κ. εκ. Η χαμηλή
σέλα και το μικρό του βάρος, θα
κάνουν τους αρχάριους αναβάτες
να νιώσουν πολύ άνετα πάνω στο
CBF και αυτό θα τους ανταμείψει
με ευελιξία και πολύ χαμηλή κατανάλωση στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης. Παρά
τις μαζεμένες του διαστάσεις, η
Honda έχει φροντίσει να εξοπλίσει το CBF με μία σειρά από αξεσουάρ (ψηλότερη ζελατίνα, top
case) που το κάνουν ακόμη πιο
πρακτικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Y/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
11/8000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) |
128 |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) χιλ. |
1955x760x1110 |
Φρένα (μπρος/πίσω) |
Δ240/ Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατ. (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr