Είναι η γνωστή μας Ducati Monster όμως εδώ ο βελτιωτικός οίκος Mostro Della Strada εξέλιξε και τοποθέτησε πλαίσιο από τιτάνιο, ελαφραίνοντας την κατά 18 κιλά.
Η StradaFab όπως ονομάζεται αλλιώς η εταιρεία που προαναφέραμε, ειδικεύεται στην εξέλιξη και κατασκευή πλαισίων τιτανίου, αλλά και ανθρακονημάτινων μερών για μοτοσικλέτες. Στα χέρια του ιδρυτή της λοιπόν Randy Martin, έπεσε και η Ducati την οποία περιποιήθηκε δεόντως.
Η S4RS είναι τριών χρονών με μόλις 1000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, και αποτέλεσε την τέλεια βάση για το εγχείρημα του Randy ο οποίος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι για να αντέξει τις δυνάμεις του κινητήρα του Monster, το πλαίσιο τιτανίου που κατασκεύασε έχει παχύτερη διάμετρο από το κανονικό, ενώ βοηθά και στο αισθητικό αποτέλεσμα που ήθελε να πετύχει, με μια ελαφρώς πιο έντονη εικόνα. Συνολικά το βάρος που εξοικονομεί το πλαίσιο τιτανίου είναι περίπου 50%, αφού ζυγίζει μόλις 6,8 έναντι 12,7 κιλών του κανονικού, ενώ συνολικά με τις αλλαγές που έχουν γίνει και σε άλλους τομείς (π.χ. η βάση της σέλας είναι από ανθρακόνημα), η μοτοσικλέτα ζυγίζει πλέον 18,1 κιλά λιγότερο από την κανονική.
Έως και σήμερα η μοτοσικλέτα έχει λιγότερα από 1600 αυθεντικά χιλιόμετρα, και είναι ίσως η μόνη στον κόσμο με πλαίσιο τιτανίου, ενώ η StradaFab την πουλά για 32.500 δολάρια.