Ευτυχώς, το 2012 προβλέπεται απίστευτα ενδιαφέρον, όσον αφορά στο χώρο της μοτοσικλέτας. Μιλάμε για τη χρονιά που η Ducati κάνει το ντεμπούτο ενός εκρηκτικού, νέου μοντέλου που, από μουτζούρα στο σχεδιαστήριο, μεταμορφώθηκε στο θηρίο που ακούει στο όνομα Panigale, με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα Superquadro. Μια μοτοσικλέτα που επαναπροσδιορίζει τα στάνταρ όσον αφορά στο χαμηλό βάρος, στην τεχνολογία αιχμής, αλλά και στην κτηνώδη ισχύ των Superbike μοτοσικλετών. Μιλάμε για τη χρονιά, που η BMW ρίχνει στο στίβο του ανταγωνισμού ένα υπερπολυτελές μεγάλο scooter, με καινοτομίες που πρώτη φορά βλέπουμε στο χώρο των δύο τροχών -εκτός των άλλων… θερμαινόμενη σέλα; Εντυπωσιακό! Όμως και η Honda βάζει φωτιά στα πράγματα μεταφέροντας τα modular concepts από το χώρο του αυτοκινήτου στη μοτοσικλέτα. Η ιαπωνική εταιρεία στο Μιλάνο παρουσίασε τρία δίκυκλα (Integra, NC700X, NC700S) που διαθέτουν την ίδια βάση (μοτέρ, πλαίσιο), ενώ με αλλαγές σε πλαστικά και αναρτήσεις, μεταμορφώνονται αντίστοιχα, σε ένα υπέρ-εξελιγμένο scooter (η Honda δεν το θεωρεί ακριβώς scooter) με αρχιτεκτονική μοτοσικλέτας (κινητήρας στο μέσο, κανονικότατο ψαλίδι μοτοσικλέτας), σε μια μοτοσικλέτα On-Off, και σε μία naked street μοτοσικλέτα! Οι παραπάνω κινήσεις, ήταν αυτές που έκαναν τη μεγαλύτερη αίσθηση στην έκθεση, και αυτές που μπορεί να χαράξουν βαθιά το χώρο.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr