Η συνεργασία της Automobiles Peugeot και της Peugeot Scooters είχε ως αποτέλεσμα αυτό το εντυπωσιακό concept που διαθέτει δύο τροχούς και σύστημα ανεξάρτητων αναρτήσεων μπροστά. Το Metropolis προσφέρει αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και, σύμφωνα με την Peugeot, βρίσκεται ένα βήμα πριν τη γραμμή μαζικής παραγωγής. Οι παραλληλόγραμμες αναρτήσεις μπροστά είναι ειδικά σχεδιασμένες, ώστε να διατηρούν χαμηλά και στο κέντρο του scooter το κέντρο βάρους, αλλά και να μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος. Παρά τους τρεις τροχούς, το Metropolis είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις π.χ. από το Satelis, ενώ ο κινητήρας των 400 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους και 3,8 kgm ροπής, με τελική ταχύτητα κοντά στα 150 χλμ./ώρα.
Ανάμεσα στα στοιχεία που ξεχωρίζουν πάνω στο νέο Metropolis είναι η απουσία μίζας (το scooter θα παίρνει μπρος με ηλεκτρονικό κλειδί, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί από απόσταση), το ποδόφρενο και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που ενεργοποιείται από ένα κουμπί, ο πλούσιος πίνακας οργάνων, η χαμηλή σέλα (780 χλστ.), η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ο άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα, ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κι ένα jet κράνος.
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 400 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 35/Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 3,8/Δ.Α.
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
Triumph Scrambler 1200 X – Test
Παρουσίαση αδιάβροχο Anorak Street Long: Η Νο1 επιλογή του επαγγελματία
QJMOTOR Fort 350: Μία από τις καλύτερες αναλογίες εξοπλισμού-τιμής στην αγορά
Get On The Gas με δυνατή επιστροφή στα χώματα
Yamaha R1: Το μοντέλο που επαναπροσδιόρισε τις Sport μοτοσυκλέτες
Εγκατάσταση 1000 καμερών σε σημεία-κλειδιά της Αττικής
2 Προσλήψεις για θέσεις συντάκτη μοτοσυκλέτας
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Vespa Elettrica “Monaco Edition” με carbon εξαρτήματα
Νέα σπορ cruiser με αυτόματο κιβώτιο
Γιατί «γεμίσαμε» δικύλινδρα εν σειρά μοτέρ στις μοτοσυκλέτες;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr