Ανανεωμένο και πιο επιθετικό αισθητικά, μεγαλύτερο σε κυβισμό και βελτιωμένο στα μηχανικά του μέρη εμφανίζεται το Yamaha TMAX. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μεγάλωσε στα 530 κ.εκ. (από 499) και αποδίδει 46 ίππους και 5,33 kgm ροπής. Τα νούμερα αυτά αποδίδονται σε χαμηλότερες σ.α.λ. σε σχέση με πριν, καθώς η Yamaha έδωσε ιδιαίτερη σημασία στις επιταχύνσεις από στάση αλλά και στις ρεπρίζ, με χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κίνησης. Το μοτέρ φέρει νέα και ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια και διαφορετικής σχεδίασης θάλαμο καύσης. Εισαγωγή και εξαγωγή έχουν ανασχεδιαστεί με την πρώτη να κατασκευάζεται τώρα από πλαστικό, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση. Ο ψεκασμός φέρει επίσης νέο σώμα διαμέτρου 34 χλστ. Προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση, η οποία παρουσιάζεται συνολικά ανανεωμένη. Η τελική μετάδοση γίνεται για πρώτη φορά με ιμάντα, νέος είναι ο υγρός συμπλέκτης και το σύστημα ψύξης του ιμάντα του CVT, ενώ νέα είναι και η κλιμάκωση.
Οι αλλαγές στη μετάδοση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι μείωσαν το συνολικό βάρος του ΤΜΑΧ κατά 4 κιλά (217 από 221). Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου όπως και το πλαϊνό σταντ. Αλλαγές στις αναρτήσεις δεν υπάρχουν. Τέλος, βελτίωση έχουμε και στα φρένα. Μπροστά οι δίσκοι των 267 χλστ. και οι 4πίστονες δαγκάνες παραμένουν. Πίσω όμως έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 282 χλστ.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 530 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 46/6.750
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 5,33/5.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 217
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
«Γόνατο κάτω»: Πως ξεκίνησε και γιατί ΔΕΝ σε κάνει γρήγορο
Royal Alloy GP300: Σπιρτόζες επιδόσεις και μεταλλική κατασκευή με ρετρό εμφάνιση
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Test
Test Furygan Jet All Season: Ασφάλεια και άνεση για όλες τις εποχές
Χριστουγεννιάτικες προσφορές για Aprilia & Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Η συνεργασία της χρονιάς: Ο Κίμων Καράμπελας στην ομάδα της Yamaha
Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος και κέρδισε μια QJMOTOR SRT 700 SX
Σε ατύχημα ο Σπύρος Δημητρίου: Ασφαλής ―φυσικά― χάρη στο κράνος
Ride-by-Wire: Νομίζεις ότι εσύ ελέγχεις το γκάζι;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr