Ανανεωμένο και πιο επιθετικό αισθητικά, μεγαλύτερο σε κυβισμό και βελτιωμένο στα μηχανικά του μέρη εμφανίζεται το Yamaha TMAX. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μεγάλωσε στα 530 κ.εκ. (από 499) και αποδίδει 46 ίππους και 5,33 kgm ροπής. Τα νούμερα αυτά αποδίδονται σε χαμηλότερες σ.α.λ. σε σχέση με πριν, καθώς η Yamaha έδωσε ιδιαίτερη σημασία στις επιταχύνσεις από στάση αλλά και στις ρεπρίζ, με χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κίνησης. Το μοτέρ φέρει νέα και ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια και διαφορετικής σχεδίασης θάλαμο καύσης. Εισαγωγή και εξαγωγή έχουν ανασχεδιαστεί με την πρώτη να κατασκευάζεται τώρα από πλαστικό, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση. Ο ψεκασμός φέρει επίσης νέο σώμα διαμέτρου 34 χλστ. Προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση, η οποία παρουσιάζεται συνολικά ανανεωμένη. Η τελική μετάδοση γίνεται για πρώτη φορά με ιμάντα, νέος είναι ο υγρός συμπλέκτης και το σύστημα ψύξης του ιμάντα του CVT, ενώ νέα είναι και η κλιμάκωση.
Οι αλλαγές στη μετάδοση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι μείωσαν το συνολικό βάρος του ΤΜΑΧ κατά 4 κιλά (217 από 221). Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου όπως και το πλαϊνό σταντ. Αλλαγές στις αναρτήσεις δεν υπάρχουν. Τέλος, βελτίωση έχουμε και στα φρένα. Μπροστά οι δίσκοι των 267 χλστ. και οι 4πίστονες δαγκάνες παραμένουν. Πίσω όμως έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 282 χλστ.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 530 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 46/6.750
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 5,33/5.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 217
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr