Αρκετά διαφορετικό και σαφώς πιο σπορτίφ σε εμφάνιση έναντι του GT εμφανίζεται το C600 Sport. Πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση και λόγω και του μικρότερου συνολικά όγκου, το scooter ζυγίζει και 12 κιλά λιγότερα σε σχέση με το GT. Η θέση οδήγησης, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη του τουριστικού μοντέλου, «απευθύνεται στους πιο ενεργητικούς αναβάτες». Η ζελατίνα ρυθμίζεται καθ’ ύψος χειροκίνητα, ενώ κάτω από τη σέλα, ο αναβάτης θα βρει χώρο για ένα κράνος αλλά και πρόσβαση στο νέο σύστημα FlexCase που μεταβάλλει τη χωρητικότητα και επιτρέπει την αποθήκευση και δεύτερου, εφόσον το scooter είναι στάσιμο
BMW C650 GT:
Παραδοσιακά τουριστικό
Το «GT» έχει το βλέμμα του στραμμένο στον τουρισμό, κάτι που γίνεται εμφανές, τόσο από τον όγκο του, όσο και από τη γενικότερη εργονομία. Η τελευταία πλησιάζει περισσότερο στα πρότυπα της GT κατηγορίας, με εντελώς διαφορετική σέλα από το Sport αλλά και πιο χαλαρή θέση οδήγησης. Η γενικότερη εικόνα του μοντέλου είναι πιο σοβαρή και μετρημένη έναντι του Sport δείχνοντας έτσι και το πιο συντηρητικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά καθ’ ύψος, ενώ ο έξτρα εξοπλισμός παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β, 647 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 60/7.500
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 6,73/6.000
Βάρος (κιλά): 249/261 πλήρες
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr