LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περισσότερα από 200 μηχανικά μέρη ανασχεδιάστηκαν. Το αποτέλεσμα; Μεγαλύτερη κατά 10% ισχύς και εμφάνιση πιο κοντά σε αυτή του ένδοξου παρελθόντος.

MOTO GUZZI V7

Ισχυρότερα και πιο ολοκληρωμένα παρουσιάζονται τα ρετρό V7 για το 2012. Ο κινητήρας δέχτηκε σημαντικής έκτασης επεμβάσεις με περισσότερα από το 70% των μηχανικών του μερών να παρουσιάζονται ανασχεδιασμένα, ενώ και η ισχύς του αυξήθηκε, σύμφωνα με τους Ιταλούς, κατά 12%. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στα νέα αλουμινένια καπάκια των βαλβίδων, στα νέα πιστόνια με «τσέπες» για τις βαλβίδες, στην αύξηση της συμπίεσης (10,2:1 από 9,2) και στην ενιαία εισαγωγή για τους κυλίνδρους σε σχήμα Υ που καταλήγει στο σώμα του ψεκασμού της Magneti Marelli, διαμέτρου 38 χλστ. Η βασική έκδοση φέρει πλέον αλουμινένιους τροχούς.

Κινητήρας 4Τ, 2Κ, Α/Ψ, 744 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 51/6.200
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 5,9/5.000
Βάρος (κιλά, χωρίς καύσιμο): 179

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ