Το Tiger Explorer έρχεται να διεκδικήσει την κορυφή στην κατηγορία, με υψηλή τεχνολογία. Σε αυτή ανήκουν το ride by wire γκάζι, όπως επίσης και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού ή αλλιώς traction control. Τα δύο αυτά νέα ηλεκτρονικά συστήματα εφαρμόζονται για πρώτη φορά από την Triumph σε μοτοσικλέτα της. Το Explorer φέρει επίσης στον εξοπλισμό του ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, αλλά και cruise control. Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι φυσικά τρικύλινδρος, με χωρητικότητα 1.215 κ.εκ., ισχύ 135 ίππων και ροπή 12,3 kgm. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι 46 χλστ., με διαδρομή 190 χλστ. και μονό αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο λαδιού, ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση και διαδρομή 194 χλστ. – αμφότερα από την Kayaba. Τα φρένα, τέλος, φέρουν την υπογραφή της Nissin. Μπροστά βρίσκονται δύο πλευστοί δίσκοι 305 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω ένας δίσκος 282 χλστ. με διπίστονες δαγκάνες με γλίστρα.