Στην εισαγωγή της έκθεσης, μιλήσαμε για τις μοτοσικλέτες ορόσημα, που θα γράψουν λαμπρές σελίδες στην ιστορία των δύο τροχών. Στον ίδιο… τόμο όμως, μπορεί κανείς να βρει και διάφορα πρωτότυπα, περίεργα, ιδιαίτερα δίκυκλα, που δημιουργούν δυνατές εντυπώσεις.
1.Για το μελλοντικό νέο αναβάτη των σύγχρονων αστικών κέντρων. Το E-Go έχει σχεδιαστεί να ζυγίζει μόλις 80 κιλά, ενώ το design θυμίζει μεν Husqvarna, αλλά στο πιο φουτουριστικό. Για δείτε και το τεχνολογικά προηγμένο μονόμπρατσο… πιρούνι! Κάτι από Vespa, κάτι από τα πιρούνια Lefty στα ακριβά Mountain Bikes… όμως και το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο. Υποπλαίσιο δεν υπάρχει, και η σέλα στηρίζεται κατευθείαν στο πλαίσιο.
2.Αν τρέφετε συμπάθεια στη θάλασσα, τότε σίγουρα θα χαμογελάσετε με την… ιδιαίτερη έκδοση του Van-Van 125 που είχε η Suzuki στο περίπτερο της. Με όμορφη ματ μπλε ανοδίωση στα στεφάνια και τις ακτίνες των τροχών, με ένα… κύμα στη σέλα, μπλε ρεζερβουάρ, πλαϊνά καπάκια, γκριπ, προβολέα, όργανα, και πίσω προφυλακτήρα, το Marine, φωνάζει… ναυαγοσώστης, από μακριά. Το κουπί τώρα, είναι λίγο περίεργο, ενώ υπάρχει και ναυτικό σχοινί, τόσο στο φτερό μπροστά, όσο και πίσω. Όλο και κάτι… ή κάποιον θα χρειαστεί να δέσετε.
3. Ιδού ένα ακόμη… θεματικό scooter, το Suzuki Burgman Golf. Για τους οπαδούς του συγκεκριμένου αθλήματος, το Golf είναι βαμμένο σε μοτίβα που να θυμίζουν γήπεδο του γκολφ, με τη σέλα πίσω διαμορφωμένη κατάλληλα, ώστε να επιτρέπει στον αναβάτη να τοποθετήσει τα μπαστούνια του στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτή. Ακόμη και το «ο» του Golf, είναι μια μπάλα του γκολφ. Το μόνο πρόβλημα που πιθανώς να έχετε, είναι να πείσετε τον φύλακα του γηπέδου του γκολφ, να σας αφήσει να μπείτε στην πίστα καβάλα στο Burgman. Πάντως για την ώρα, το Golf είναι απλώς ένα πρωτότυπο.
4. Η ιταλική Zaeta ιδρύθηκε το 2007 από τον Paolo Chiala, ο οποίος είχε πάθος με τους αμερικάνικους αγώνες short-track και flat-track. Το 2008, ο Chiala γνώρισε τον πατέρα του Valentino Rossi, και μαζί σχεδίασαν τη Zaeta 530. Μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση, με τον αέρα όμως της περιπέτειας του flat-track. Χρησιμοποιεί μονοκύλινδρο τετράχρονο μοτέρ από αγωνιστικό TM 530, με βαλβίδες τιτανίου, διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής, και καρμπιρατέρ Keihin FCR 41. Ζυγίζει μόλις 115 κιλά, ενώ στην Ιταλία κοστίζει 13.500 ευρώ. Πρέπει να σας πούμε, πως από κοντά, η ποιότητα και η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι εκπληκτικές!
5. Η μεγάλη καινοτομία στο Enduro βρίσκεται στο ρεζερβουάρ και στο φίλτρο αέρα που δεν βρίσκονται πάνω στο πλαίσιο, αλλά μέσα σε αυτό, καθώς το τελευταίο είναι περιμετρικό και αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ. Με αυτό τον τρόπο, χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Στις αναρτήσεις, βρίσκουμε ένα πιρούνι 48 χιλιοστών της Ohlins, πλήρως ρυθμιζόμενο και πίσω, ένα ομοίως πλήρως ρυθμιζόμενο TTX μονό αμορτισέρ από την ίδια εταιρεία, που βρίσκεται τοποθετημένο στο πλάι της μοτοσικλέτας. Τα φρένα είναι της Brembo, το ανακοινώσιμο βάρος του Enduro φτάνει τα 97 κιλά, και το εξατάχυτο κιβώτιο είναι τύπου κασέτας.
6. Η κορεάτικη Hyosung παρουσίασε το εν λόγω ηλεκτρικό scooter σε διαφορετικές παραλλαγές που προβλέπεται να βγουν στην παραγωγή το 2012. Το Eva Mini, θα κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 800W/2.400σαλ. Η ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το scooter της Hyosung, είναι 48χλμ/ώρα, ενώ για να φορτιστεί πλήρως η μπαταρία του, χρειάζονται τρεις ώρες. Μπροστά φοράει συμβατικό πιρούνι, και πίσω διαθέτει μονό αμορτισέρ. Τα ελαστικά του είναι 100/80, και οι τροχοί ιδιαίτερα μικροί, στις 10 ίντσες. Το βάρος του σταματάει τη ζυγαριά στα 80 κιλά, ενώ δυο δισκόφρενα φροντίζουν για το αποτελεσματικό φρενάρισμα του scooter. Το ωραίο είναι πως για πρώτη φορά, βλέπουμε ένα scooter να βγαίνει σε διαφορετικές στιλιστικές εκδόσεις που, στο πρώτο βλέμμα, μοιάζουν εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Μόλις όμως τις κοιτάξεις καλά, ανακαλύπτεις πως πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο όχημα, σε πολλές, μοναδικές πολύχρωμες παραλλαγές.
7. Το Parkour είναι μια νέα έκδοση του 4D, με διαθέσεις… on-off, και με τα ανάλογα ελαστικά. Ο κινητήρας του 4D δίνει κίνηση και στους δύο πίσω τροχούς, ενώ, όπως και με τα ανάλογα τρίτροχα οχήματα της Piaggio, έτσι και τα τρίτροχα και τετράτροχα οχήματα της Quadro γέρνουν απολαυστικά στη στροφή αυξάνοντας κατακόρυφα την ασφάλεια του αναβάτη. Και τα τέσσερα δισκόφρενα μεταφράζονται σε απίστευτη επιβραδυντική ισχύ που δεν λογαριάζει κακοτράχαλο οδόστρωμα.
8. Από που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε. Από τη μεγάλη ασφάλτινη πίστα για τις ομάδες των stuntmen που διασκεδάζουν τον κόσμο με μοτοσικλέτες, quad και άλλα περίεργα οχήματα, ή από την πίστα test-ride της Suzuki (είχε το νέο Vstrom), της Honda (είχε το ηλεκτρικό scooter EC03) και της Yamaha (είχε το νέο Tmax με Akrapovic που έκανε υπέροχο ήχο); Παράλληλα, υπάρχει πίστα dragster, αλλά και πίστα freestyle για άλματα και backflip με μοτοσικλέτες ΜΧ. Φυσικά, υπάρχει και live μετάδοση από εσωτερικό ραδιοφωνικό σταθμό, πίστα trial, η πίστα της KTM, πίστα με… τηλεκατευθυνόμενα μοντέλα, και τόσα άλλα.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr